اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

معین‌های اقتصادی موفق در خراسان رضوی را تقویت می‌کنیم

معین‌های اقتصادی موفق در خراسان رضوی را تقویت می‌کنیم
معتمدیان با تأکید بر اینکه تکلیف معین‌های اقتصادی یک «تکلیف توافقی» است، گفت: در حال بررسی عملکرد معین‌های اقتصادی استان هستیم و قطعاً معین‌هایی که موفقیت داشتند را تقویت می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ با اشاره به فعالیت معین‌های اقتصادی در خراسان رضوی اظهار کرد: توجه به حوزه اقتصاد یکی از اولویت‌های ما در استان است و جذب سرمایه‌گذار از بخش خصوصی، خصولتی و نهادهای حاکمیتی را به‌صورت جدی و از راه‌های مختلف دنبال می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در حال بررسی عملکرد معین‌های اقتصادی استان هستیم و قطعاً معین‌هایی که موفقیت داشتند، آن‌ها را تقویت می‌کنیم و در جاهایی که موفقیتی حاصل نشده باشد، به دنبال راهکارهای جدیدتری می‌رویم که اقدامات اقتصادی‌مان سرعت بیشتری بگیرد.

,

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: معین‌های اقتصادی که از نهادهای حاکمیتی برای محرومیت‌زدایی نقاط محروم استان انتخاب شدند، تاکنون اثرگذاری خوبی داشتند که از جمله این معین‌ها، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است.

,

معتمدیان بیان کرد: گستره همکاری مشترکمان را با نهادهای حاکمیتی به‌عنوان معین‌هایی محرومیت‌زدایی دنبال می‌کنیم و از هر فعالیتی که منجر به رونق اقتصادی در استان شود، به‌صورت 100 درصدی حمایت می‌کنیم.

,

وی یادآور شد: تکلیف معین‌های اقتصادی یک «تکلیف قانونی» نیست بلکه یک «تکلیف توافقی» است که پیشنهاد شده و خود آن‌ها این مسئولیت را پذیرفتند.

,

استاندار خراسان رضوی در پایان گفت: معین‌های اقتصادی که عملکرد ضعیفی هم داشتند، پیگیر هستیم تا اگر مشکل یا نیاز به کمکی دارند به آن‌ها کمک کنیم تا به وظایفشان عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه