اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

تکمیل امامزاده سلطان سبزپوش(ع) در پیچ و خم مشکلات مالی

تکمیل امامزاده سلطان سبزپوش(ع) در پیچ و خم مشکلات مالی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازسازی محوطه و ساختمان امامزاده سیدمحمد سبزپوش(ع) غرب شهرکرد گفت: مشکل عمده این امامزاده کمبود منابع مالی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به بازسازی محوطه و ساختمان امامزاده سیدمحمد سبزپوش(ع) غرب شهرکرد اظهار کرد: مشکل عمده این امامزاده کمبود منابع مالی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی با اشاره به اینکه بخشی از منابع مالی باید از منابع مردمی و توسط هیئت امنا جذب شود و متاسفانه هنوز اتفاق خاصی در این زمینه صورت نگرفته است یادآور شد: اوقاف و امور خیریه در مدت یکی دو سال گذشته بالغ‌بر ۳۵۰ میلیون تومان کمک مالی در این راستا صورت‌گرفته است و برای خرید مصالح مورد نیاز برای سقف هزینه شده است.

,

امیری با بیان اینکه اقدامات لازم جهت واگذاری عملیات سقف‌ریزی در این امامزاده در مناقصه صورت‎‌گرفته است یادآور شد: اجرای سقف فقط مشکل مالی دارد.

,

, ,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بخشی از هزینه هم قرار است در طرح بازآفرینی تامین شود که طی آن بنا است یک میلیارد تومان به پروژه کمک شود افزود: اعتبار در استان مصوب شده است، اما تخصیص هنوز صورت نگرفته و پیگیری‌ها برای تحقق آن درحال انجام است.

,

وی پروژه امامزاده سلطان سبزپوش(ع) را بزرگ عنوان و تاکید کرد: هزینه بالایی برای این طرح نیاز است و فقط برای تکمیل سقف آن نیاز به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه است.

,

امیری خاطرنشان کرد: در طرح اجرایی پروژه اشکالاتی وجود داشت که مرتفع شده است و برخی از ستون‌ها باید حذف شود و تعداد ستون‌ها در نقشه اولیه زیاد بوده، همچنین در طرح سقف نیز تغییراتی اعمال شده است و به این ترتیب پرتی فضا کم‌تر شده و فضا گسترده‌تر می‌‍شود.

,


,
, ,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از لحاظ معماری، فنی و مهندسی همه چیز مهیا است اما مشکل بودجه کمی پیشرفت کار را کند کرده است.

,
وی با اشاره به وضعیت کرونا و تعطیلی امامزاده‌ها بیان داشت: این موضوع لطمه بزرگی به منابع مالی استان وارد کرده و منابع مالی مازاد منفی ۸۰، نسبت به سال گذشته شده و نذورات مردمی از سال گذشته ۸۰ درصد کم‌تر شده است.
,
 
,
امیری ادامه داد: همین موضوع سبب شده تا بخش عمده‌ای از هزینه‌های عمرانی و کارهای جاری بقاع را دچار مشکل کند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه