اخبار داغ

دبیر هیات فوتبال استان زنجان:

حضور بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال بلامانع است

حضور بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال بلامانع است
دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: طبق استعلامی که از فدراسیون فوتبال صورت گرفته، کاندیداتوری بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال استان بلامانع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فدراسیون فوتبال، شرط سنی بین 35 تا 75 سال را برای داوطلبان ریاست هیات فوتبال گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه حضور بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال طبق اساسنامه فدراسیون ممنوع نبوده و فقط شرط سنی گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: با این وجود برای اینکه حقی از هیچ یک از داوطلبان ضایع نشود، دوباره از فدراسیون استعلام کردیم که به صورت کتبی و با صراحت اعلام کردند که بازنشستگان می‌توانند داوطلب و کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان شوند.

,

ناصحی در خصوص انتخابات هیات فوتبال استان زنجان گفت: تمام آنچه که مقرر بود دبیر مجمع انتخاباتی در هیات فوتبال استان انجام دهد بر اساس قوانین و اساسنامه فدراسیون و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده است.

,

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه اسامی نهایی داوطلبان ریاست هیات به فدراسیون ارسال شده است، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال باید زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان را به ما اعلام کند اما متاسفانه علی‌رغم گذشت حدود 2 ماه از ارسال اسامی، هنوز زمان برگزاری انتخابات مشخص نشده است.

,

وی با اشاره به پیگیری موضوع از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: مسئولان اداره کل نیز قول داده‌اند که علت عدم برگزاری و همچنین اعلام زمان جدید انتخابات هیات فوتبال استان را از طریق فدراسیون پیگیری کنند.

,

ناصحی با بیان اینکه فدراسیون می‌گوید انتخابات 3 استان در اولویت قرار دارد، افزود: انتخابات هیات فوتبال استان‌های کرمانشاه و هرمزگان برگزار شده و یک استان دیگر نیز باقی مانده که بعد از آن نوبت زنجان است.

,

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه شواهد نشان می‌دهد که احتمال دارد انتخابات هیات فوتبال استان به بعد از انتخابات فدراسیون موکول شود، گفت: با توجه به اینکه حدود یک ماه به زمان برگزاری انتخابات فدراسیون مانده و فدراسیونی‌ها در حال فراهم کردن انتخابات خودشان هستند، اینطور که پیش می‌رود، می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمال دارد انتخابات هیات فوتبال استان زنجان به بعد از انتخابات فدراسیون بیفتد.

,

وی با تاکید بر اینکه هنوز هیچ چیزی قطعی نیست، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که انتخابات هیات فوتبال استان هرچه سریعتر برگزار شود تا از بلاتکلیفی خارج شویم و مشکلات حل شوند اما شواهد نشان می‌دهد که احتمال دارد به بعد از انتخابات فدراسیون بماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه