اخبار داغ

جوانگرایی و اجرای عدالت اصول کار ماست

نصیری: برای انتخاب اعضای کمیته فنی با بزرگان مشورت کردم/ تلاشمان انتخاب تیمی در حد نام ایران است

نصیری: برای انتخاب اعضای کمیته فنی با بزرگان مشورت کردم/ تلاشمان انتخاب تیمی در حد نام ایران است
سرپرست کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: تمام تلاشمان را می کنیم یک تیم در حد شان و منزلت نام ایران انتخاب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمد نصیری سرپرست کمیته فنی اظهار داشت: همان طور که سایر دوستان اشراف دارند کمیته فنی قلب و استخوان بندی فدراسیون است. تشکر می کنم از رئیس فدراسیون که اعتماد کرد و این مسوولیت خطیر را به من سپرد تا بتوانم این کار را پیش ببرم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: آغاز به کار کمیته فنی با معرفی اعضای آن خواهد بود. من حداقل با 50 نفر از ورزشکاران، قهرمانان، افراد شاخص و صاحب نظران این رشته ورزشی و پیشکسوتان صحبت کردم و خواستار نظرات آنها درباره انتخاب اعضای کمیته فنی شدم.

,

وی با تاکید بر این موضوع که بنا و اصول کار کمیته فنی باید بر پایه پاک دستی باشد، تصریح کرد: تلاش می کنیم با انضباط کاری که سرلوحه کارمان است، وجدانمان سایه بالا سرمان باشد تا کوچکترین حقی از ورزشکاری ضایع نشود.

,

نصیری در ادامه یادآور شد: تیمی که برای اعزام های برون مرزی انتخاب شود، خروجی مسابقات قهرمانی کشور است. از بین 500 تا 800 ورزشکاری که شرکت می کنند ما 25 نفر الی 30 نفر را برای تکمیل ظرفیت تیم ملی انتخاب می کنیم.

,

سرپرست کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بیان کرد: بعد از مشورت های بسیار با صاحب نظران این رشته و طی جلسه ای که با رئیس و دبیر فدراسیون داشتم اعضای پیشنهادی کمیته فنی اعلام شدند که طی چند روز آینده احکام آنها صادر خواهد شد و معرفی می شوند.

,

وی در پایان با تاکید بر این نکته که تمام تلاشمان را می کنیم یک تیم ملی در حد شان و منزلت نام ایران انتخاب کنیم تا همچون سال های گذشته بتوانیم با اقتدار پرچم مقدس کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز درآوریم. خاطر نشان کرد: رویه جدید کار کمیته فنی بر جوانگرایی است و این امر را اصول کار قرار داده ایم. حتماً از نظرات و پیشنهادات قهرمانان نامدار و جوانان با انگیزه استفاده خواهیم کرد تا با تفکرات جدید و خوبشان روز به روز به ارتقاء بیشتری در این رشته پر مخاطب دست یابیم. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه