اخبار داغ

تحریم‌های جدید آمریکا علیه شرکت‌های نفتی ونزوئلا

تحریم‌های جدید آمریکا علیه شرکت‌های نفتی ونزوئلا
ایالات متحده سه شنبه یک شبکه فعال در زمینه خرید و فروش نفت را به دلیل کمک به شرکت نفت دولتی ونزوئلا در فهرست سیاه قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، ایالات متحده روز سه شنبه یک شبکه فعال در زمینه خرید و فروش نفت، شامل تجار و نفتکش‌ها را به دلیل کمک به دور زدن تحریم‌های واشنگتن علیه ونزوئلا در فهرست سیاه قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس این گزارش، آمریکا مدعی است که این افراد و نفتکش‌ها به شرکت نفت دولتی ونزوئلا کمک کرده اند تا نفت این کشور را به مشتریان آسیایی بفروشد.
,
 
,
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده است که افراد و شرکت‌هایی که به فروش صدها میلیون دلار نفت دولت نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا کمک کرده باشند، در فهرست سیاه قرار گرفته‌اند.
,
 
,
دولت آمریکا پیروزی مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ را به رسمیت نمی‌شناسد.
,
 
,
استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا در این باره گفت: کسانی که تلاش‌های نظام غیرقانونی و نامشروع مادورو برای دور زدن تحریم‌های آمریکا را تسهیل می‌کنند، در ادامه فساد فعلی در ونزوئلا نقش و مشارکت دارند.
,
 
,
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا ۳ فرد ۱۴ شرکت و ۶ کشتی را به خاطر کمک به فروش نفت ونزوئلا در فهرست سیاه قرار داده است.
,
 
,
واشنگتن اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی برای نخستین بار تحریم‌هایی را علیه شرکت نفت دولتی ونزوئلا اعمال کرد تا فروش نفت این شرکت را محدود کند. آمریکا پیش از این واردات نفت از این شرکت ونزوئلایی را نیز ممنوع کرده بود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه