اخبار داغ

سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا:

پیام رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا برای دوستان، صلح و برای دشمنان، پشیمانی از تهدید است

پیام رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا برای دوستان، صلح و برای دشمنان، پشیمانی از تهدید است
امیر سرتیپ شرفی گفت: پیام رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا برای کشورهای دوست، صلح و دوستی و برای دشمنان این است که اگر در مخیله‌شان تهدید و تهاجم باشد با اقتدار و در کمترین زمان پاسخ می‌گوییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ امیر سرتیپ کیومرث شرفی سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش با تشریح عملیات روز اول این رزمایش اظهار کرد: ابتدا تعداد کثیری از نیروهای واکنش سریع با اجرای عملیات مشترک هوابرد از پهنه آسمان بر روی مواضع هدف فرود آمدند و پس از عملیات بارریزی تجهیزات سنگین تیپ ۵۵ هوابرد، چتربازان با استفاده از نفربرهای رزمی و با پشتیبانی راکت اندازهای سازمانی اهداف مورد نظر را منهدم ساختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا ادامه داد: ویژگی این عملیات، جابجایی سریع از راه هوا توسط هواپیماهای ترابری جمهوری اسلامی از نقاط دوردست به منطقه رزمایش بود که توسط غیورمردان تیپ ۵۵ هوابرد این عملیات با طرح‌ریزی بسیار دقیق و در کمترین زمان به اجرا در آمد.

,

وی خاطرنشان کرد: طی این عملیات، غواصان تیپ ۶۵ نیروی مخصوص واکنش سریع از طریق سقوط آزاد به مواضع سطحی و زیرسطحی نفوذ و نسبت به انهدام اهداف مشخص شده در سطح و عمق دریا اقدام کردند.
وی با تشریح عملیات‌های پیش رو گفت: عملیات امروز یک عملیات متحرک هجومی واکنش سریع است که طی آن عملیات تاخت و انهدام اهداف توسط تیپ واکنش سریع ۲۲۳ و با پشتیبانی بالگردهای ۲۱۴ هوانیروز، انجام می‌شود.

,
,

سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا تصریح کرد: متعاقب این عملیات، بالگردهای مجهز به سامانه دید در شب، موشک اندازها، راکت اندازها و تیربار تهاجمی در پشتیبانی از این عملیات در دید محدود با بهره‌گیری از سامانه‌های نوین دید در شب عملیات طرح‌ریزی شده را انجام خواهند داد.

,

امیر سرتیپ شرفی در پایان با اشاره به پیام رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا گفت: پیام رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا برای کشورهای دوست، صلح و دوستی و برای دشمنان این است که اگر در مخیله‌شان تهاجم و تهدید باشد با اقتدار و در کمترین زمان پاسخ می‌گوییم و آنها را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه