اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

محدودیت‌های کرونایی نباید لغو شود/ مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند

محدودیت‌های کرونایی نباید لغو شود/ مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند
محمدعلی محسنی با تاکید بر اینکه محدودیت‌های کرونایی همچنان باید تداوم داشته باشد و نباید لغو شوند، گفت: مردم باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی را جدی بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با انتقاد از افزایش ترددها در محورهای استان‌های شمالی، گفت: میزان ترددها به گونه‌ای است که به هیچ وجه نمی‌توان پذیرفت که در این جاده محدودیت ترددها اعمال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این رفت و آمدها از سمت تهران به شمال بسیار بالا  بوده در این رابطه نیاز است محدودیت‌های کرونایی و سختگیرانه همچنان تداوم داشته باشد و کاهش یا لغو  نشوند.
,
 
,
بندپی ادامه داد: آمار فوتی‌های ناشی از کرونا حدود ۱۰۰ نفر است و هنوز تعداد مبتلایان در طی ۲۴ ساعت کاهش چشمگیری نداشته متاسفانه سیاست‌های شل کن و سفت کن همچنان ادامه دارد و با چنین سیاست‌هایی به هیچ وجه نمی‌توانیم ویروس کرونا را مهار و کنترل کنیم.
,
 
,
وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها در مورد بازگشایی مدارس، تصریح کرد: بازگشایی مدارس در شرایط فعلی منطقی نیست و تا زمانی که خاطر جمع نشویم نباید نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی غفلت کنیم؛ اگر بخواهیم دانشگاه ها، مدارس، رستوران ها و سایر فضاها را بازگشایی کنیم شاهد شیوع ویروس کرونا خواهیم بود و امیدواریم به هیچ وجه این اتفاق نیفتد.
,
 
,
محسنی بندپی با بیان اینکه مردم همچنان باید از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند و همچنان در منزل بمانند، گفت: دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید همچنان موضوع دورکاری را به دلیل تامین سلامت مردم و همچنین افزایش بهره‌وری و کاهش آلودگی هوا در دستور کار قرار دهند؛ درست است آموزش‌های مجازی هیچگاه نمی‌تواند جایگزین آموزش حقیقی شود اما در شرایط کرونایی چاره‌ای جز این نداریم.
,
 
,
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه محدودیت‌های کرونایی همچنان باید تداوم داشته باشد و نباید لغو شوند، ادامه داد: در حال حاضر که واکسن کرونا هنوز تهیه و تامین نشده مردم باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی را جدی بگیرند.
,
 
,
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: کاهش تعداد مبتلایان به کرونا از ۱۶ هزار به ۵ تا ۶ هزار و همچنین کاهش فوتی ها از ۵۰۰ به ۱۰۰ فوتی در روز به دلیل اعمال پروتکل‌های سختگیرانه بوده و اگر بخواهیم پروتکل‌ها را رها کنیم تعداد فوتی‌ها و مبتلایان افزایش خواهد یافت؛ مردم نباید رفتارهای خود را تغییر دهند و همچنان باید استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند و از سفرهای غیرضرور هم پرهیز کنند تا بتوانیم به سطحی از اطمینان در مقابل این ویروس برسیم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه