اخبار داغ

تمرکز و آرامش تیراندازی جذبم کرد

ارم: امیدوارم بدون دغدغه کرونا، اردوها تداوم داشته باشد/ می خواهیم در پارالمپیک هم بهترین نمایش را از عملکردمان داشته باشیم

ارم: امیدوارم بدون دغدغه کرونا، اردوها تداوم داشته باشد/ می خواهیم در پارالمپیک هم بهترین نمایش را از عملکردمان داشته باشیم
پاراتیرانداز تیم ملی گفت: می خواهیم در پارالمپیک هم بهترین نمایش را از عملکردمان داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، سمیرا ارم متولد سال ۱۳۶۴ و کارشناس ارشد رشته شیمی است که از شش سال پیش به عضویت تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین در آمد. او در کارنامه ورزشی خود افتخارات ارزشمندی دارد که مهم ترین آن ها، نشان نقره رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و عنوان رکورددار تپانچه بادی 10 متر در همین مسابقات، دو طلای مسابقات جهانی کرواسی و عنوان رکوردار تپانچه خفیف ۵۰ متر بادی در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ کره جنوبی است. ملی پوش شیرازی کشورمان، در حال حاضر، با در دست داشتن سهمیه پارالمپیک در اردوهای آمادگی توکیو با انگیزه و اراده تمرینات خود را دنبال می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نایب قهرمان بازی های پاراآسیایی جاکارتا عنوان کرد: از کودکی با وجود محدودیت حرکتی که داشتم بسیار با انرژی و پر جنب و جوش بودم و خانواده ام به تحصیل من در مدرسه عادی اصرار داشتند. در دوران تحصیل تلاش می کردم توانایی خودم را اثبات کنم و زندگی با معلولیت را به شیوه ای متفاوت به دیگران نشان دهم و بعد از اتمام تحصیلات در مدرسه و ورود به دانشگاه از شیراز دور شدم و همین رفت و آمد و دوری از خانواده هم به استقلالم بیش از پیش کمک کرد.

,

ارم ادامه داد: با شروع ورزش در زمان تحصیل برنامه زندگی ام فشرده تر از قبل شده بود اما به دلیل عشقی که به تیراندازی داشتم همه سختی ها را تحمل می کردم. تمرکز و آرامشی که این رشته داشت مرا جذب کرد. اولین مدال مسابقات کشوری ام را بر گردن داشتم که با عجله وارد کلاس شدم که سمینارم را ارائه بدهم و استاد به من گفت که مدالم و اراده ای که آن را کسب کرده، بهترین امتیاز برای سمینارم را دارد و هیچ وقت تشویقم استادم را فراموش نمی کنم.

,

ملی پوش تیراندازی کشورمان افزود: کار با آقای امیری برای من بسیار کمک کننده بود. آموزش با کیفیت و صبوری او در کارم تأثیر دارد و این که سرمربی تیم ما قبلا ورزشکار بوده خیلی خوب است چون شرایط روحی و مسائل فنی ما را بهتر درک می کند.

,

سمیرا ارم در پایان با ابراز خوشحالی از شروع مجدد اردوهای آمادگی توکیو گفت: در مدتی که محدودیت های کرونا شدیدتر شد و باشگاه ها تعطیل، ناچار در خانه تمرین خشک می کردم و امکان تمرین خفیف و شلیک در ۵۰ متر را هم نداشتم. از شروع اردوها بسیار خوشحالم و به لطف خدا، با تمرین خشک ۱۰ متری که در خانه کردم، آسیب زیادی نداشتم و به کمک کادر تیم ملی دوباره شرایط تکنیکی ام مساعد شد. امیدوارم با همراهی کادر فنی خوبی که داریم، مسوولین دلسوز انجمن، فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم تا توکیو تمرینات 10 متر و خفیف را در اردوها، بدون دغدغه کرونا ادامه دهیم و در پارالمپیک هم بهترین نمایش را از عملکردمان داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه