اخبار داغ

رئیس مخابرات بهمئی خبر داد؛

اتصال پایدار شبکه های مخابراتی بهمئی با بهره برداری از خط فیبر نوری

اتصال پایدار شبکه های مخابراتی بهمئی با بهره برداری از خط فیبر نوری
رئیس مخابرات شهرستان بهمئی از اتصال پایدار شبکه های مخابراتی این شهرستان در صورت بهره برداری از خط فیبر نوری 160 کیلومتری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیاوش جهانیان در گفتگو با  صبح زاگرس از آماده بودن طرح اتصال پایدار فیبر نوری این شهرستان خبر داد و گفت:در این طرح که نزدیک به 160 کیلومتر  خط فیبر نوری نیاز است،مشکلات قطعی و اختلالات مخابراتی شهرستان به حداقل ممکن می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: تنها مسیر فیبر نوری بهمئی از حوزه بهبهان در استان خوزستان وارد شهرستان می شود که فرسوده است که با قطعی و اختلال در آن کلیه ارتباطات مخابراتی در بهمئی قطع می شود.

,

جهانیان خاطرنشان کرد: در شهرستان بهمئی 24 سایت موبایل، 5هزار مشترک تلفن ثابت و بیش از  3هزار مشترک اینترت ADSL پرسرعت داریم که در تلاشیم در راستای رضایت حداکثری آنها گام برداریم.

,

 رئیس مخابرات بهمئی ادامه داد: در طرح جدید قرار است مسیر جدید فیبر نوری از شهرستان لنده به بهمئی ایجاد شود تا در صورت قطعی مسیر اول،ارتباطات ما از مسیر دوم حفظ شود.

,

جهانیان گفت: فیبر نوری مسیر جدید از شهر لنده به آب الوان و سپس سرآسیاب وصل می شود و بعد از آن یک مسیر از فیبر به طول تقریبی 50 کیلومتر به شهر لیکک و از آنجا به مسیر رامهرمز در خوزستان وصل می شود.

,

وی با اشاره به اینکه مسیر دوم به سمت قلعه ممبی و از آنجا به باغملک در استان خوزستان وصل می شود گفت: مسیر تعریف شده جدید بالغ بر 160 کیلومتر فیبر نوری نیازمند است که 100 کیلومتر آن ضروری است و 60 کیلومتر دیگر برای اتصال به استان خوزستان و افزایش میزان اتصال پایدار است.

,

به گزارش  صبح زاگرس فرسوده بودن تنها مسیر فیبر نوری شهرستان بهمئی بارها منجر به قطعی و خاموشی کامل سرویس های مخابراتی این شهرستان شده است که در چند مورد قطعی به بیش از 14 طول کشیده است.

, صبح زاگرس,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه