اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

دادستان و سازمان بازرسی با جدیت به موضوع ترک فعل مدیران ورود کنند/رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی استان

دادستان و سازمان بازرسی با جدیت به موضوع ترک فعل مدیران ورود کنند/رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی استان
موسوی بیان کرد: هیچ گونه رفتار ترک فعل از مدیران قابل قبول نیست و اگر گزارشات کوتاهی فرد و یا مدیری اثبات شود قطعا برخورد جدی خواهیم کرد که در این راستا باید دادستان و سازمان بازرسی با جدیت ورود کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی عصر امروز در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از هر زمانی نیازمند امید آفرینی و برقراری شور و نشاط در جامعه هستیم که نقش مدیران و مسئولین در این خصوص بسیار برجسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

موسوی اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمنان قسم خورده انقلاب حجم عظیمی از آلودگی ها و شبهات را علیه نظام اسلامی هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی به کار گرفته اند و لذا باید نسبت به شرایط هوشیار باشیم و آگاهانه رفتار کنیم.

,

وی ادامه داد: خوشرویی و گره گشایی از مشکلات باید اولویت مهم همه مدیران و دستگاه ها باشد و به گونه ای رفتار شود که مردم کارگزاران و مدیران نظام را خادم خود بدانند و همه باید در میدان خدمت رسانی حاضر باشند و از یکدیگر سبقت بگیرند.

,

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: سال آینده اتفاقات بزرگی را در کشور شاهد هستیم که برگزاری باشکوه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی همراه با نشاط و امید آفرینی می تواند زمینه ای بسیار موثر باشد.

,

موسوی افزود: کلیه مدیران و دستگاه های مربوطه باید با جدیت به ساماندهی کاداستر اهتمام ویژه ای داشته باشند و امروز خوشبختانه موفقیت های بسیار خوبی در این موضوع شاهد هستیم که اگر مشارکت و هم افزایی همه رقم بخورد قطعا اتفاقات بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

,

وی ادامه داد: در جلسات رفع تصرف اراضی نیازمند این هستیم به شکل منطقه ای برای رفع مشکلات ورود پیدا کنیم و به طور مثال امروز که مشکلاتی را در خصوص منطقه خانه میران اراک شاهد هستیم این مسئله باید در جلسه ای تخصصی با حضور کلیه مسئولین مربوطه بررسی شود و به طور عملیاتی ورود کنیم.

,

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه سیاست قوه قضائیه برخورد با آلونک ها نیست بلکه سیاست امروز قوه قضائیه برخورد جدی با پدیده زمین خواری و تصرف اراضی است بیان کرد: باید به طور جدی پیگیری شویم و اگر به خوبی محقق شود دیگر شاهد ساخت آلونک های غیرمجاز نخواهیم بود و این نیازمند بررسی ها و مشارکت های همه بعدی است.

,

وی اظهار کرد: در مسئله زمین خواری و تصرف اراضی به هیچ عنوان قصد این را نداریم برای مسئول و یا مدیری تشکیل پرونده دهیم اما در راستای اجرای درست و کامل قانون هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد.

,

موسوی بیان کرد: هیچ گونه رفتار ترک فعل از مدیران قابل قبول نیست و اگر گزارشات کوتاهی فرد و یا مدیری اثبات شود قطعا برخورد جدی خواهیم کرد که در این راستا باید دادستان و سازمان بازرسی با جدیت ورود کنند.

,

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در مسئله زمین خواری به هیچ عنوان نباید افراد را هزینه نظام اسلامی کنیم و برخورد با تصرف گران و زمین خواران با جدیت انجام خواهد شد البته برخوردها کاملا علمی و تخصصی و طبق گزارشات دقیق خواهند بود.

,

موسوی یادآور شد: برای برخورد با معضل زمین خواری نیازمند وحدت رویه و ایجاد هم افزایی هستیم و اقدامی که در استان برای رفع تصرف ۱۳ هکتار بود کاملا قابل تقدیر است و اینگونه اقدامات نتیجه اقدام مشارکتی است که باید ادامه دار باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت ها و توانمندی های بسیار خوبی امروز برای برخورد جدی با پدیده زمین خواری وجود دارد که اگر به درستی پای کار بیایند قطعا شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه