اخبار داغ

فرماندار پاوه مطرح کرد:

الحاق چهار روستا به شهر پاوه/ تاسیس شهرداری ناحیه دوم پاوه ست

الحاق چهار روستا به شهر پاوه/ تاسیس شهرداری ناحیه دوم پاوه ست
پرویز ایده پور گفت: ضروری است شهرداری ناحیه دوم پاوه تاسیس و از ظرفیت خوب و مناسب دهیاران در شهرداری استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزارماسوله، پرویز ایده پور در عصر امروز جلسه الحاق روستاها به شهر پاوه در سخنانی اظهار داشت: در مسیر الحاق این روستاها به پاوه با توجه به ضروری بودن موضوع امام جمعه پاوه، شورای شهر و شهرداری، دهیاران و شوراهای روستاهای مذکور و تعداد زیادی افراد دیگر ما را در این مسیر کمک و مساعدت کردند که صمیمانه از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله, در عصر امروز جلسه الحاق روستاها به شهر پاوه در سخنانی اظهار داشت: در مسیر الحاق این روستاها به پاوه با توجه به ضروری بودن موضوع امام جمعه پاوه، شورای شهر و شهرداری، دهیاران و شوراهای روستاهای مذکور و تعداد زیادی افراد دیگر ما را در این مسیر کمک و مساعدت کردند که صمیمانه از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.,

ایده پور افزود: اتفاقی که افتاده تاریخ آینده را دچار تغییر می نماید ما دیگر روستاهایی به نام دوریسان، سرکران، چورژی و نسمه نخواهیم داشت ما هویت چند قرنی این نقاط را تغییر داده ایم و واژه روستا را از این نقاط حذف کرده ایم اما اسامی باید بمانند.

,

وی گفت: شهر پاوه به سوی یک شهر خطی گام بر می دارد شهر خطی بحران زاست، آنارشی معماری فراهم می کند.

,

فرماندار شهرستان پاوه ادامه داد: از هم اکنون که وضعیت این روستاها در از نظر اداری در حال تغییر و تحول است عده ایی در حال انجام تخلفات در این روستاها هستند این تخلفات از دیده پنهان نخواهند بود این عده ی سود جو الحاق را نوعی کنترل بر اعمال غیر قانونی خود می دانند.

,

وی ادامه داد: متاسفانه از چندین سال پیش به دلیل مهاجرتها و ماندگاری روستاهای ذکر شده هویت روستایی و بافت زیبای روستایی خود را از دست دادند و عملاً فضا و مکانی تبدیل شدند که سایه اش را بر پاوه تحمیل می نمود.

,

فرماندار پاوه گفت: دهیار روستای ما در دوریسان با جمعیتی بیش از جمعیت شهرهای نوسود و باینگان مواجه بوده است، در چورژی ساختمانهایی هفت طبقه داریم با یک متر کوچه در کنار تابلوی شهرداری پاوه در محدوده روستای دوریسان ساختمان هفت طبقه ساخته شده و شهرداری کاری نتوانسته انجام دهد.

,

وی افزود: از روز اعلام وصول نامه هیات وزیران دهیاران حق پاسخگویی به مکاتبات را نداشته اند و هر گونه مکاتباتی از آن روز به بعد بلا اثر است و  شهرداری موظف است از امروز الحاقها و حریم ها را مشخص کند تابلوی ورودی پاوه در اسرع وقت پس از مشخص شدن حریم در ورودی نصب شود، همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی موظف است محدوده فضای الحاقی را تحت نظارت خود قرار دهد.

,

ایده پور خاطر نشان کرد: تمامی ساختمانهای غیرمجاز در این فضای الحاقی باید به کمیسیون ماده 100 شهرداری ارجاع داده شوند هیچ گونه اهمال کاری در این خصوص قابل قبول نیست از امروز به بعد هر گونه تخلفی در محلات دوریسان، سرکران، چورژی و نسمه پاوه متوجه شهرداری بوده شهرداری باید با متخلفین برابر قانون برخورد کند.

,

وی در پایان گفت: بنیاد مسکن تمامی پرونده های کمیسیون ماده 99 را به کمیسیون ماده 100 شهرداری تحویل دهد و ضروری است شهرداری ناحیه دوم پاوه تاسیس شود و از ظرفیت خوب و مناسب دهیاران در شهرداری باید استفاده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه