اخبار داغ

مجامع عمومی 51 فدراسیون ورزشی را برگزار کردیم‌

علی نژاد: بودجه براساس عملکرد فدراسیونها به آنها تعلق می‌گیرد/ مجموعه وزارت ورزش به فدراسیون‌ها اطمینان کامل دارد

علی نژاد: بودجه براساس عملکرد فدراسیونها به آنها تعلق می‌گیرد/ مجموعه وزارت ورزش به فدراسیون‌ها اطمینان کامل دارد
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: مجموعه وزارت ورزش و جوانان به روسای فدراسیونها اطمینان کامل دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک به تبیین اقدامات صورت گرفته در این معاونت پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مهدی علی نژاد در این جلسه که امروز برگزار شد، اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا، سال 99 سالی پر فراز و نشیب برای تمام کشور به ویژه ورزش کشور بود که با همفکری و تعامل با ستاد مقابله با ویروس کرونا، کاملا علمی و تخصصی با سرعت درباره چگونگی برگزاری لیگ‌ها و برپایی اردوهای ملی تصمیم گیری و فعالیتها از سر گرفته شد.
,
مهدی علی نژاد در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مجامع انتخاباتی و عمومی اشاره کرد و گفت: امسال علیرغم وجود شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور توانستیم مجامع عمومی 51 فدراسیون را به صورت وبینار برگزار کردیم.
,
معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین درخصوص تک امضا شدن احکام مسابقات و دوره‌های آموزشی تصریح کرد: با موافقت سلطانی‌فر احکام مسابقات و دوره‌های آموزشی که پیش از این به صورت دو امضا بود، به تک امضایی تبدیل شد و پس از این تنها رییس فدراسیون این احکام را امضا خواهد کرد.
,
او هدف از تک امضا شدن احکام و دوره های آموزشی را احترام به هویت مستقل فدراسیون‌ها اعلام کرد و یاداور شد : این موضوع نشان دهنده اطمینانی است که مجموعه وزارت ورزش به فدراسیون‌ها دارد.
,
علی نژاد این نکته را متذکر شد: روسای فدراسیون‌ها برای همه احکام کد رهگیری پیش بینی کنند تا در آینده در این خصوص مشکلی جدید ایجاد نشود.
,
وی درباره بودجه بندی سال 99 نیز گفت: امسال یک طرح جدید برای بودجه بندی فدراسیون ها درنظر گرفتیم که در این خصوص ۴ معاونت و ۱۱ اداره کل دخیل بودند. عملکرد فدراسیون ها ارزیابی شد و بودجه آنها براساس نمره‌ای که گرفتند، تعلق گرفت.
,
معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: این مسیر را در سال 1400 هم ادامه می‌دهیم به همین خاطر روسای فدراسیون‌ها برای گزارش دهی باید دقت نظر داشته باشند که حقی ضایع نشود.
,
وی گفت: موضوعی که برای توسعه همه رشته‌های ورزشی اهمیت زیادی دارد و برای ورود بخش خصوصی نیازمند آن هستیم این است که فدراسیون‌ها باید شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه را حتما باید کمیسیون ماده 5 بگیرند. اگر این کار نشود، در استان‌ها مجوز لازم داده نمی‌شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه