اخبار داغ

مدیر آبفای شهرستان بهار خبر داد؛

جابجایی خط اصلی آب شهر بهار، با قطعی ۱۲ ساعته آب شرب کل شهر

جابجایی خط اصلی آب شهر بهار، با قطعی ۱۲ ساعته آب شرب کل شهر
رسول حاجی ئی دلیل قطعی ۱۲ ساعته آب کل شهر بهار را جابجایی خط انتقال اصلی آب بهار در جهت اجرای طرح جمع آوری آبهای سطحی شهر عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، روز گذشته بنابر اطلاعیه دیرهنگام آبفای شهرستان بهار اعلام شد که از ساعت ۱۸ تا ساعت ۱ بامداد آب آشامیدنی شهر بهار قطع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

اطلاعیه قطعی ۷ ساعته کل شهر بهار با اطلاع رسانی دیرهنگام(کمتر از ۵ دقیقه قبل از ساعت اعلام شده) از طریق کانالهای خبری شهر انتقادات بسیاری از سوی شهروندان را در پی داشت.

,

این در صورتی بود که قطعی آب تا ساعت ۶ صبح ادامه داشت و برخی منازل که از پکیج برای گرمایش منازل خود استفاده می کنند با مشکل گرمایشی مواجه شده بودند و به شدت از عدم اطلاع رسانی به موقع آب گلایه مند بودند.

,

در این باره گفتگویی با رسول حاجی ئی، مدیر آبفای شهرستان بهار داشتیم تا دلیل را جویا شویم. حاجی ئی قطعی آب را جابجایی خط انتقال آب برشمرد و اظهار داشت: طرح جمع آوری آبهای سطحی با صرف چندین میلیارد تومان در انتظار جابجایی خط اصلی آب شهر بود تا به مرحله بهره برداری برسد.

,

حاجی ئی افزود: در این شرایط شرکت آبفا منافع عموم و بلند مدت مردم را بر منافع شرکت و سازمان ارجح دانسته و باصرف هزینه و تحمل خسارت چند صد میلیونی راه را برای پیشرفت پروژه های عام المنفعه شهر هموار کرد و در همین راستاجهادگران آبفای بهار با تلاش بی وقفه در هوای سرد زمستانی و حجم زیاد آب موفق به اجرای یکی از دشوارترین و پیچیده ترین اتصالات در صنعت آب شدند.

,

وی ادامه داد: در این روش قطع کامل جریان آب الزامی بود چرا که جهت آب بندی اتصالات و استحکام آنها مانع جریان آب میشد و نکته قابل توجه این عملیات عبور خط جدید از زیر تمام تاسیسات شهری است که دشواری کار را دوچندان میکرد، اما با برنامه ریزی و انجام تدارکات و بهره گیری از مجرب ترین نیروهای استان این کار عظیم در کمتر از چند ساعت به اتمام رسید.

,

مدیر آبفای شهرستان نکات منظور شده در انجام این عملیات را در درجه اول جبران افت فشار آب مناطق متعدد شهر و در مرحله بعد نوسازی تاسیسات شهر عنوان نمود.

,

وی همچنین از اجرای فاز دوم این عملیات در چند روز آینده خبر داد و افزود: با تکمیل این طرح توزیع عادلانه آب در بیشتر مناطق شهر بویژه مناطق محروم به نحو مطلوبی انجام میشود.

,

حاجی ئی در آخر از صبر و شکیبایی مردم و همچنین همکاری مسئولین شهر بویژه شهرداری و شورای شهر تشکر و قدردانی نمود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه