اخبار داغ

در جریان اولین روز سفر به پایتخت صنعتی ایران صورت گرفت

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تعدادی واحدهای تولیدی استان مرکزی

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تعدادی واحدهای تولیدی استان مرکزی
رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه در جریان سفر به استان مرکزی از تعدادی واحدهای صنعتی و تولیدی » شهرک صنعتی مأمونیه، دلیجان و محلات بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ اعضای کمیسیون صنایع و معادت مجلس شورای اسلامی شامگاه روز گذشته در جریان سفر یک و نیم روزه خود به استان مرکزی ابتدا از تعدادی واحدهای صنعتی و معدنی مأمونیه، دلیجان و محلات بازدید به عمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

نمایندگان کمیسیون صنایع و هیئت همراه در اولین روز از سفر خود عصر دیروز از شرکت های کارخانه تولید لوله و پروفیل و لوازم خانگی در شهرستان ساوه، طبیعت سبز شهرک صنعتی مأمونیه، تولیدی سیمان دلیجان، کارخانه فراوری سنگ سنگستان محلات، شرکت تولیدی الیاف ساویس دلیجان و واحد تولیدی موکت ترمه دلیجان بازدید و از نزدیک با ظرفیت های این مجموعه ها آشنا شدند.

,

در این سفر علاوه بر کریمی و سلیمی نمایندگان استان در کمیسیون صنایع، اکبری رئیس کمیسیون به همراه تنی چند از نمایندگان، رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی، ایروانی مدیرکل دفتر نظارت و بهره برداری معدن و افسانه محرابی مدیر کل صنایع نساجی وزارت صمت با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از صنایع و معادن منطقه بازدید می کنند.

,

رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز در ادامه برنامه هایشان از واحدهای صنعتی شهرستان اراک از قبیل هپکو، آذرآب، واگن پارس، کمباین سازی، آونگان و ... بازدید خواهند کرد و در ادامه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی پایان بخش برنامه ها خواهد بود.

,

استان مرکزی با بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی به قطب چهارم صنعت ایران مشهور است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه