اخبار داغ

رئیس اداره راهداری شهرستان پاوه:

بارش برف راه های روستایی پاوه را مسدود کرد

بارش برف راه های روستایی پاوه را مسدود کرد
ابراهیم شهریاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از مسدود شدن و بازگشایی راههای روستایی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم شهریاری در گفتگویی با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: با ورود توده ای بارش زا به جو منطقه شاهد بارش های سنگین برف در شهرستان پاوه بودیم به طوری که در ارتفاعات سه راهی شهدا (ملندو) بیش از ۵۰ سانتیمتر بارش برف داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه افزود: در گردنه شمشیر و سه راهی باینگان نیز این بارش ها در حدود ۳۰ سانتیمتر و در خود شهر پاوه نیز ۱۵ سانتیمتر می باشد.

,

وی گفت: عملیات راهداری زمستانی، برفروبی و نمک پاشی جاده های اصلی شهرستان از اولین ساعات بامداد امروز شروع شده و راهداران پس از بازگشایی راه های اصلی و فرعی، برفروبی راه های روستایی را آغاز کرده اند.

,

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه ادامه داد: هم اکنون بازگشایی راههای روستایی بخش مرکزی پاوه به اتمام رسیده است و راههای روستایی بخش باینگان همچون میر عبدلی در حال بازگشایی هستند.

,

وی افزود: روستاهای پایین تر از سه راهی شهدا نیز بدلیل بارش سنگین برف هم اکنون در حال بازگشایی هستند.

,

شهریاری گفت: از ۳۵ روستای نیاز به برف روبی تاکنون راههای ارتباطی حدود ۲۷ روستا انجام شده است و تنها ۷ الی ۸ روستا باقی مانده است که تا ساعاتی دیگر راه تمامی روستاهای پاوه بازگشایی می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه