اخبار داغ

عضو کمیسیون تلفیق مجلس:

سقف حقوق مدیران دولتی ۲۰ میلیون تومان شد

سقف حقوق مدیران دولتی ۲۰ میلیون تومان شد
حجت‌الاسلام نیک‌بین گفت: دولت در لایحه بودجه، رقمی معادل ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان حقوق برای سال آینده پیشنهاد داده بود که مجلس با این لایحه مخالفت و نهایت دستمزد را برای مسئولان عالی‌رتبه و موارد خاص ۲۰ میلیون تومان تعیین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدجواد نیک‌بین، عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح توس، اظهار داشت: دولت پیشنهادی را در لایحه بودجه آورده که بر اساس این پیشنهاد بالاترین سقف حقوق برای مسئولان عالی‌رتبه و برخی مسئولیت‌های خاص با ۲۰ برابر پایه حقوقی قابل ‌افزایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه بر اساس این پیشنهاد رقمی معادل ماهیانه ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بایستی به مسئولان عالی‌رتبه و برخی مسئولیت‌های خاص پرداخت می‌شد، خاطرنشان کرد: مجلس با این لایحه مخالفت و با کاهش ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزارتومانی آن، نهایت دستمزد را برای یک نفر ۲۰ میلیون تومان تعیین کرده است.

,

نماینده مردم کاشمر با تأکید بر اینکه این مبلغ حداکثر حقوق برای افرادی است که مسئولیت‌های خاص در کشور دارند، تصریح کرد: اینکه برخی از مدیران دولتی به جز مسئولیت‌های دولتی در برخی شرکت‌های خصوصی هم فعالیت دارند و از آن شرکت حقوق دریافت می‌کنند از این مسئله جدا است و مجموعه حقوقی که از دولت می‌گیرد نباید از ۲۰ میلیون تومان بیشتر باشد.

,

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و دستمزد توسط دولت خبر داد و اذعان کرد: سامانه ثبت حقوق و مزایا باید توسط دولت راه‌اندازی شود تا همه مردم بتوانند میزان حقوق و مزایای مدیران را به‌صورت شفاف مشاهده کنند.

,

این درحالی است که خبر منتشر شده به نقل از حاجی‎دلیگانی، عضو کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بر سقف پرداختی حداکثری ۳۳ میلیون حقوق در دولت برای سال آینده تکذیب شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه