اخبار داغ

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

۱۲۰ خبرنگار زنجانی فرم طرح اقدام ملی مسکن را تکمیل کردند

۱۲۰ خبرنگار زنجانی فرم طرح اقدام ملی مسکن را تکمیل کردند
سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به زمان در نظر گرفته شده برای تکمیل فرم طرح اقدام ملی مسکن برای خبرنگاران، ۱۲۰ خبرنگار زنجانی این فرم را تکمیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: جلسه‌ای در خصوص اختصاص مسکن خبرنگاران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و ایشان هم پیگیر موضوع مسکن خبرنگاران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه ۱۲۰ خبرنگار زنجانی فرم اولیه را تکمیل کرده‌اند، افزود: فرم‌ها به تهران ارسال و پالایش‌های لازم انجام می‌شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: با مشخص شدن تعداد واقعی متقاضیان بحث زمین مسکن خبرنگاران نیز پیگیری می‌شود.
,
 
,
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در پاسخ به سئوالی در خصوص ثبت‌نامی‌های جدید مسکن ملی، اظهار داشت: در طرح اقدام ملی مسکن ۳ هزار نفر بلاتکلیف بودند که باید این افراد تعیین تکلیف شده و سپس ثبت‌نام جدیدی اعلام شود.
,
 
,
شاهین‌فر با بیان اینکه برخی افراد در طرح اقدام ملی مسکن یا تشکیل پرونده نداده و یا مبالغ اعلام شده را واریز نکرده‌اند، افزود: این افراد به زودی تعیین تکلیف می‌شوند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه از تعداد ۳ هزار بلاتکلیفی طرح اقدام ملی مسکن، ۲ هزار نفر مربوط به زنجان است، یادآور شد: یک هزار نفر نیز در شهرستان‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر هنوز تکلیف خود را در طرح اقدام ملی مسکن را مشخص نکرده‌اند.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: با تعیین تکلیف ثبت‌نامی‌های دوره‌‌های گذشته، جمعیت آماری مشخص شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه