اخبار داغ

رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه:

یک تیم هندبال از استان کرمانشاه در لیگ یک کشور حضور خواهد یافت/ صعود به لیگ برتر در صورت مهیا بودن شرایط

یک تیم هندبال از استان کرمانشاه در لیگ یک کشور حضور خواهد یافت/ صعود به لیگ برتر در صورت مهیا بودن شرایط
ایرج یزدان‌پناه گفت: تیم هندبال کرمانشاه تنها تیم ورزشی استان در لیگ یک کشور است و در صورتی که شرایط مهیا باشد به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ایرج یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از استان کرمانشاه یک تیم هندبال در لیگ یک کشور حضور دارد که مسابقات آنها اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه فعالیت های هیئت هندبال استان انجام می شود، افزود: تیم هندبال بانوان نیز دیروز فعالیت خود را آغاز کردند.

یزدان پناه تصریح کرد: همچنین تمرینات تیم هندبال بزرگسالان به موقع برگزار می‌شود و تیم هندبال جوانان و نوجوانان نیز فعالیت‌های خود را از هفته جاری آغاز می‌کنند.

رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمرینات تیم هندبال پیشکسوتان بدون خلل در حال انجام است.

وی عنوان کرد: تیم هندبال کرمانشاه تنها تیم ورزشی استان در لیگ یک کشور است و در صورتی که شرایط مهیا باشد به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

یزدان پناه بیان کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی ایجاد شده از جمله اینکه به جای برگزاری مسابقات در قالب رفت و برگشت، مسابقات به صورت متمرکز برگزار شده که سبب می شود استانها سهمیه میزبانی را از دست ‌دهند همچنین به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی اگر سه بازیکن یک تیم به کرونا مبتلا شوند آن تیم حذف خواهد شد.

وی درباره انصراف تیم زاگرس اسلام آبادغرب از حضور در  مسابقات عنوان کرد: تیم زاگرس اسلام آبادغرب یک باشگاه خصوصی است و ما به عنوان مجری و مدیر هیئت هندبال تنها امور اداری این باشگاه را انجام می‌دهیم.

یزدان پناه گفت: بر اساس گفته‌های مسئولان باشگاه مذکور به دلیل ابتلای پنج نفر از بازیکنان به ویروس کرونا، این تیم در مسابقات شرکت نکرده است.

وی افزود: با رئیس فدراسیون هندبال رایزنی شده باتوجه به اینکه تیم هندبال زاگرس اسلام آباد 60 میلیون تومان به عنوان ورودی پرداخته  سال آینده نیز به مسابقات بازگردد با این حال هنوز تصمیم خاصی در این باره اعمال نشده است.

یزدان پناه گفت: اگرچه باشگاه زاگرس اسلام آباد علت انصراف خود را ابتلای پنج بازیکن به کرونا اعلام کرده اما به نظر می رسد با مشکلات مالی نیز مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه