اخبار داغ

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس مطرح کرد؛

استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد

استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد
علی حدادی گفت: مردم به سخنان آقای روحانی اعتماد کردند اما با سوءمدیریت هایی که انجام شد شاهد برنامه ای منظم و اراده ای قوی درباره بازار بورس نبودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی درباره آشفته بازار بورس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: امروز تعداد زیادی از مردم به واسطه دعوت رئیس جمهور و اعتماد به بورس وارد این بازار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی افزود: متاسفانه سوءمدیریت بورس و وزارت اقتصاد موجب شد پیگیری جدی و به موقعی از سوی آنها صورت نگیرد، اگر این مهم محقق می شد شاهد وضعیت کنونی نبودم و البته باید توجه داشت که مردم سهام خود را برای سرمایه گذاری در بازار بورس قرار می دهند.
,
 
,
وی به دعوت رئیس جمهور به بازار نابسامان بورس اشاره کرد و اظهار داشت: مردم به سخنان آقای روحانی اعتماد کردند اما با سوءمدیریت هایی که انجام شد شاهد برنامه ای منظم و اراده ای قوی درباره این بازار سرمایه نبودیم.
,
 
,
حدادی با اشاره به اینکه مجلس 30 دیماه و 1 بهمن 99 جلساتی را درباره بورس با حضور رئیس این مجموعه و وزیر اقتصاد برگزار کرد، تصریح کرد: نماینده ها با توجه به حساسیت و اهمیت بورس تلاش دارند درباره بازار سرمایه و بخشی از شرکت هایی که منافعی برده اند مدیریت های لازم صورت گیرد.
,
 
,
وی گفت: رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و مجموعه مسئولیتی شبکه بورس باید اهتمام و توجه جدی را داشته باشند زیرا معیشت مردم به واسطه نوسان قیمت دلار در وضعیت خوبی به سر نمی برد، اگر امروز دولت اراده قوی داشته باشد می تواند این بخش را ساماندهی کند تا مردم بیش از این متحمل ضرر نشوند.
,
 
,
حدادی افزود:مجلس مطالبه گری خود را دارد و موضوع استیضاح وزیر اقتصاد هم مطرح است زیرا تلاش ما بر این استکه نقدینگی کشور وارد چرخه تولید شود، باید ضمن حفظ ارزش پولی کشور و ثبات آن، در بخش نقدینگیبه سمت تولید حرکت کند.
,
 
,
وی در خاتمه اظهار داشت: سوال نمایندگان این است در سال هایی که با عنوان تولید نامگذاری شده است چرا توجهی جدی به تولید وجود نداشت در حالیکه وزارت اقتصاد و دارایی می تواند فعالیت خوبی را داشته باشد اما متاسفانه این مهم تاکنون انجام نشده است.

 
,
,
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه