اخبار داغ

بازدید نماینده کهگیلویه از پروژه های عمرانی در بهمئی+تصاویر و فیلم

بازدید نماینده کهگیلویه از پروژه های عمرانی در بهمئی+تصاویر و فیلم
نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان بهمئی با چانه زنی تلفنی با وزارت خانه ها بدنبال جذب اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی این شهرستان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نماینده کهگیلویه بزرگ صبح امروز از پروژه احداث ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت برق در شهرستان بهمئی بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


کوثری رئیس شرکت برق شهرستان بهمئی در این مراسم به تشریح آخرین وضعیت پروژه و لزوم تکمیل آن پرداخت و ابراز داشت: با توجه به شرایط تحریمی ابتدا ایستگاه موقت در نظر گرفته شد و در نهایت با رایزنی با مسئولان بالا دستی به ایستگاه دائم تبدیل شد.

,
,


وی تصریح کرد :ترانس کنونی نصب شده برای تامین برق ۵۰ مگاوات است و با توجه به شرایط حاد اقلیم، ریزگرد ها و گرمای هوا بهره برداری از این پروژه در راستای تامین برق پایدار شهرستان ضروری است.

,
,


کوثری با اشاره به اینکه؛ با اجرای فاز دوم این پروژه ، ایستگاه به صورت کامل از برق شهرستان همجوار مستقل می شود گفت: برای اجرای فاز دوم این پروژه بالغ بر۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

,
,


رئیس شرکت برق بهمئی ازتولید و همت جهادی جوانان در این پروژه خبر داد و گفت: بیشتر قطعات ایستگاه ساخت داخل و تنها قطعات محدودی از کشورهای دیگر وارد شده است.

,
,


نماینده کهگیلویه بزرگ در رابطه با تکمیل این پروژه با مدیر عامل برق منطقه خوزستان و مجری این پروژه  تماس و گفتگو داشت و در این تماس دشت بزرگی اظهار داشت: ۸۰ درصد  فاز اول اول ایستگاه تکمیل است و از راه اندازی آن تا پایان سال خبر داد.

,
,


وی اذعان داشت :مصرف ما به صورت کنترل شده در پیک مصرف ۴۰ مگاوات است اما باید فاز دوم این پروژه برای تامین برق پایدار تکمیل و به بهره برداری برسد.

,
,


دشت بزرگی خاطر نشان کرد: برای تکمیل فاز اول ایستگاه بالغ بر ۴ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

,
,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین در این گفتگو تاکید کرد با هماهنگی مدیر عامل منطقه خوزستان برای تامین اعتبار فاز دوم ایستگاه دو هفته دیگر با وزیر نیرو دیدار داشته باشند.

,

 

,

بازدید موحد از بیمارستان در حال ساخت بهمئی

,

نماینده شهرستان های چهار گانه کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در دومین بازدید امروز خود همراه با مسئولان شهرستان از پروژه احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک بازدید کرد.

,


در این بازدید طاهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی از کم کاری پیمانکار برای جذب امتیاز بیشتر خبر داد و با ابراز گلایه از این موضوع گفت: با این روند فعالیت تا دوسال آینده خبری از افتتاح بیمارستان نیست.

,
,


وی اذعان داشت در حالت خوشبینانه این پروژه ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اذعان می شود 90 درصد پروژه تکمیل است.

,
,


طاهری همچنین ابراز داشت : تجهیزات بیمارستانی تخصصی به شرط تکمیل بیمارستان تحویل می شود و با توجه به عدم تکمیل بیمارستان باید همچنان شهرستان در انتظار تکمیل بیمارستان برای دست یابی به تجهیزات باشد.

,
,


موحد در تماس تلفنی دیگری با مسوولان وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک با تایید درصد پایین پیشرفت پروژه،خواهان تلاش برای تکمیل آن شد.

,
,

 

,

شورای داری شهرستان بهمئی با حضور نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

,

نشست شورای اداری شهرستان بهمئی صبح امروز با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

,

 در این نشست حجت الاسلام و المسلمین موحد در ملاقات مردمی از نزدیک با مشکلات مردم آشنا و دستورات خود را در شورای اداری برای پیگیری بهتر مشکلات مردمی صادر کرد .

,

گفتنی است این شورای اداری به میز خدمت تمام دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات مردم تبدیل شد.

,


 مسئولان دستگاه های خدمت رسان ، مدیران اجرایی و تعدادی از مسئولان بانکهای شهرستان در راستای پاسخگویی مستقیم به مردم حضور داشتند.

,
,

 

,

گلایه رئیس اداره کار شهرستان بهمئی از بی توجهی به استخدام نیروهای بهمئی در پالایشگاه بیدبلند

,


کریمی با بیان اینکه مشکل اصلی فرزندان بهمئی برای اشتغال در فاز دوم پالایشگاه بیدبلند کد ملی آنهاست با وجودی که پالایشگاه در جوار شهرستان ما قرار دارد گفت :20 نیروی بهمئی در آزمون استخدامی شرکت کردند و با وجود کسب نمره بالا در آزمون به بهانه غیربومی بودن رد شدند.

,
,


وی ابراز داشت :در حوزه فنی و حرفه نیازمند برگزاری دوره های تخصصی مورد نیاز شرکت ها هستیم که انتظار داریم نماینده مجلس این مهم را با رایزنی با سازمان فنی و حرفه و وزارت کار مطرح کند تا به نتیجه ای مطلوب برسد.

,
,


نماینده شهرستان های 4 گانه کهگیلویه با اشاره به اینکه واقعیت هایی است که همه ما را رنج می دهد گفت: پیگیر هستم و به آقای مظلومی نماینده بهبهان هم گفتم که همین بهمئی ها بودند که از خوزستان دفاع کردند، شهید دادند و مطمئن باشید پیگیر این مطالعه به جا و بر حق مردم شهرستان بهمئی هستم.

,
,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه