اخبار داغ

نماینده مشهد در مجلس مطرح کرد؛

ضرورت بازنگری شاخص‌های تعیین بودجه خراسان رضوی

ضرورت بازنگری شاخص‌های تعیین بودجه خراسان رضوی
پژمانفر گفت: بودجه تعیین‌شده برای خراسان رضوی بایستی بازنگری شود چراکه باید دید آیا شاخص‌های تعیین بودجه برای کل استان‌های کشور در خراسان رضوی نیز صدق کرده و مکفی است یا خیر.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان رضوی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی و دیگر مسئولان استانی در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: خراسان رضوی با توجه به شاخص‌های جمعیت، محرومیت، مساحت و همسایگی با چند کشور دیگر باید شرایط ویژه‌ای در ردیف تخصیص اعتبارات داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

ضرورت بازنگری شاخص‌های تعیین بودجه خراسان رضوی

, ضرورت بازنگری شاخص‌های تعیین بودجه خراسان رضوی, ضرورت بازنگری شاخص‌های تعیین بودجه خراسان رضوی,

وی افزود: بودجه تعیین‌شده برای خراسان رضوی بایستی بازنگری شود چراکه باید دید آیا شاخص‌های تعیین بودجه برای کل استان‌های کشور در خراسان رضوی نیز صدق کرده و مکفی است.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعطیلی یک‌ساله هتل‌ها و مراکز خدمات‌رسانی به زائرین حرم امام رضا(ع)، شرایط ویژه‌ و اضطراری را برای مرکز خراسان رضوی رقم‌زده است، چراکه بیشترین سهم درآمد اعتبارات برای پذیرایی از زائران امام رضا(ع) از مراکز خدماتی تأمین می‌شود که اکنون تعطیل هستند.

,

درصد جمعیت خراسان رضوی در ردیف بودجه غیر واقعی است

, درصد جمعیت خراسان رضوی در ردیف بودجه غیر واقعی است, درصد جمعیت خراسان رضوی در ردیف بودجه غیر واقعی است,

وی افزود: اگر چه درصد جمعیت خراسان رضوی ۶.۶ دهم نسبت به آمار کل در کشور است، ولی خدمات‌دهی استان به‌خصوص شهر مشهد به جمعیتی بیش از این آمار صورت می‌گیرد.

,

پژمانفر ادامه داد: به‌عنوان‌مثال در بحث بهداشت و درمان تمام بیمارستان‌های مشهد ظرفیتی را برای استان‌های دیگر همچون سیستان و بلوچستان در نظر گرفته‌اند.

,

وی افزود: لذا ضروری است تا در رابطه با ردیف بودجه استان و شهر مشهد در هیئت دولت جلسه‌ ویژه‌ای برگزارشده تا تصمیم جامع و همیشگی در رابطه با شاخص‌های خراسان رضوی در تخصیص اعتبارات گرفته شود.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از تعیین تا تخصیص بودجه به خراسان رضوی راه طولانی وجود دارد و امیدواریم که تخصیص صددرصدی اعتبارات، جان دوباره‌ای به استان ببخشد.

,

پرداخت الباقی اعتبارات خراسان رضوی تمام پروژه‌های نیمه‌ تمام را به اتمام می‌رساند

, پرداخت الباقی اعتبارات خراسان رضوی تمام پروژه‌های نیمه‌ تمام را به اتمام می‌رساند, پرداخت الباقی اعتبارات خراسان رضوی تمام پروژه‌های نیمه‌ تمام را به اتمام می‌رساند,

وی افزود: اگر الباقی بودجه خراسان رضوی از سمت دولت پرداخت شود اکثریت پروژه‌های نیمه‌تمام استان تا پایان دولت فعلی به اتمام رسیده و افتتاح می‌شوند.

,

پژمانفر اذعان داشت: حاشیه شهر مشهد یکی از مواردی است که به‌کرات مورد تأکید مقام معظم رهبری و دستگاه‌های امنیتی قرارگرفته است.

,

مشهد عقب‌ افتاده‌ترین حاشیه شهر در بین کلان شهر‌های کشور را دارد

, مشهد عقب‌ افتاده‌ترین حاشیه شهر در بین کلان شهر‌های کشور را دارد, مشهد عقب‌ افتاده‌ترین حاشیه شهر در بین کلان شهر‌های کشور را دارد,

وی افزود: با توجه به اینکه حاشیه شهر مشهد نسبت به تمام حاشیه شهرهای کلان کشور عقب ‌افتاده‌تر است باید در تخصیص اعتبارات، هیئت دولت تعمد بیشتری کنند.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تخصیص اعتبارات زیارتی به مشهد از موضوعاتی است که مایه افتخار این شهر و مردمانش بوده، چراکه سر سوزنی از این اعتبارات به مشهد تعلق نگرفته و در مسیر خدمت‌رسانی به زائران حرم امام رضا (ع) هزینه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه