اخبار داغ

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی:

١٩ طرح عمرانی دهه فجر در سنقروکلیایی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

١٩ طرح عمرانی دهه فجر در سنقروکلیایی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
غلامرضا مرتضوی از افتتاح و کلنگ‌زنی ١٩ طرح عمرانی در دهه مبارک فجر در شهرستان سنقر خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۴۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،غلامرضا مرتضوی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر که با حضور برخی از مدیران ادارات در سالن جلسات شهرداری سنقر برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ادای احترام نسبت به شهدای انقلاب افزود: تعداد ١۶ طرح آن با اعتبار ٣۴٣ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرای ۴ طرح نیز با اعتبار ١٢٢ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح ها شامل طرح های هادی روستاهای بخش مرکزی و کلیایی، آسفالت معابر شهری و روستایی، طرح های جهاد کشاورزی، ورزشی، منابع طبیعی، مخابرات، آموزش و پرورش، گردشگری و آب و فاضلاب شهری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه اقدامات و اطلاع‌ رسانی این ایام از طریق خبرگزاری ها، صداوسیما و فضای مجازی صورت می گیرد، افزود: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و باتوجه به نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا برنامه های این ایام را با اولویت فضای مجازی و بارعایت پروتکل های بهداشتی و اطلاع‌رسانی با استفاده از بسترهای ارتباطی اجرا شود.

مرتضوی در ادامه اظهار داشت: با توجه به پیگیری و در دستور کار قرار گرفتن اجرای برخی از پروژه احتمال امکان تغییر و افزایش پروژه های اعلامی وجود خواهد داشت.

فرماندار سنقروکلیایی همچنین هدف اصلی برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال را تبییت آرمان ها و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت ابتکار عمل در اجرای برنامه ها در شرایط خاص ناشی از بحران کرونا اعلام کرد و افزود: شرح وظایف کارگروه های مربوطه در شهرستان تفکیک و جهت اجرا به تمامی دستگاه های مربوطه ابلاغ خواهد شد.

بهره گیری از ابزار ها و شیوه های نوین ارتباطی واستفاده مناسب از ظرفیت و فضای تبلیغات محیطی، اعلام تقویم شعاری و... از مواردی بود که مورد تاکید فرماندار سنقروکلیایی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه