اخبار داغ

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان صحنه برگزار شد + تصاویر

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان صحنه برگزار شد + تصاویر
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان صحنه با حضور اعضا در محل دفتر امام جمعه صحنه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله، ظهر امروز دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان صحنه در محل دفتر امام جمعه این شهرستان و با حضور اعضا و جمعی از مداحان و فعالین فرهنگی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

نادر حیدریان رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان صحنه پس از اعلام دستور جلسه گزارشی از مصوبات و کارهای صورت گرفته در این راستا ارائه و بر همراهی و همفکری همگان بویژه نخبگان، فعالین و معتمدین و بزرگان سطح شهرستان جهت رفع مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

,

در ادامه رستمی معاون فرماندار نیز با اشاره بر اهمیت و تاثیر کلام  مداحان خواستار آموزش و انتقال تجربیات پیشکسوتان به جوانان مداح شد.

,

حجت الاسلام خاص امیری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان صحنه پس از جمع بندی درخواستها و پیشنهادات اعضا و مداحان مدعو رسالت کار مداحان در ارائه تصویری مناسب از دین اسلام و مذهب تشییع را حائز اهمیت دانسته و بر رفع نیازمندیها و مشکلات این قشر تاثیرگذار در جامعه تاکید کرد.

,

پس از بیان دغدغه ها و نکته نظرات حاضرین مصوبات و تصمیماتی از جمله ممنوعیت تردد خودروی مداحان مراسمات فاتحه خوانی در سطح شهر، پیگیری رفع مشکلات و نیازمندیهای مداحان و...اخذ شد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه