اخبار داغ

با پی گیری های رسانه ای؛

فعالیت معدن مرمریت کوه مزار کاملا متوقف شد

فعالیت معدن مرمریت کوه مزار کاملا متوقف شد
با پی گیری های صورت گرفته در حال حاضر با دستور قضایی معدن مرمریت کوه مزار منطقه گناورکان گوغر شهرستان بافت به طور کامل تا زمان کارشناسی و بررسی متوقف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان، بعد از دستور قضایی مبنی بر توقف معدن مرمریت کوه مزار منطقه گناورکان گوغر شهرستان بافت، فیلمی به دستم رسید که بیل مکانیکی همچنان در حال فعالیت و حفر کردن کوه بود که سریعا آن را برای مسئولین ذیربط ارسال و پی گیر مسئله شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مهدی رجبی زاده مدیرکل منابع طبیعی شمال استان کرمان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: پس از رؤیت فیلم و ارسال آن به مسئولین قضایی دستور بر این شد که بیل مکانیکی از منطقه خارج شود اما به دلیل زنجیری بودن آن این امکان صورت نگرفت اما راننده آن به مراجع قضایی احضار و تعهد گرفته شد تا اطلاع ثانوی حق هیچگونه فعالیتی را ندارد.

,

وی افزود: در حال حاضر با دستور قضایی و تا زمان کارشناسی و بررسی، معدن کار حق هیچگونه فعالیتی در منطقه کوه مرمریت مزار گوغر را ندارد.

,

بر اساس این گزارش؛ همچنین قرار بود اهالی منطقه و دوستداران طبیعت فردا جمعه 3 بهمن طی فراخوان، گردهمایی کرده و اعتراض خود را به گوش مسئولان شهرستان و استان برسانند که با این خبر خوش این  گردهمایی نیز انجام نخواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه