اخبار داغ

یک سرپرست کارگاه قلمزنی مطرح کرد؛

نوسان قیمت و عدم بهره مندی از امنیت شغلی دو چالش پیش روی قلمزنان/ نمی شود هم هنرمند بود و هم بازاریابی کرد

نوسان قیمت و عدم بهره مندی از امنیت شغلی دو چالش پیش روی قلمزنان/ نمی شود هم هنرمند بود و هم بازاریابی کرد
سرپرست یک کارگاه قلمزنی گفت: از آن جایی که حرفه قلمزنی وقت گیر است و زمان زیادی سپری می شود تا ظروف آماده شوند، نمی شود هم هنرمند بود و هم بازاریابی کرد و بهتر است برای رفع مشکل کسادی بازار در این کار اقدامی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته دری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: از سال 90 وارد کار قلمزنی شدم در سال 91 مدرک فنی حرفه ای، پروانه کسب انفرادی از میراث فرهنگی و پروانه کسب از اصناف را اخذ کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این سرپرست کارگاه قلمزنی در شرق اصفهان بیان کرد: در سال 92 به عنوان مربی در فنی و حرفه ای به آموزش قلمزنی پرداختم واز سال 91 تا 96 در کمپ نوروزی کوهپایه  شرکت داشته و در سال 91 در جشن رمضان سوهانک شرکت کردم و در کنار آن فعالیت های نمایشگاهی نیز انجام می دادم.

,

دری تصریح کرد: درسال 92 نمایشگاه بین المللی قزوین و ارومیه شرکت کردم در سال 93 در نمایشگاه بین المللی شهرکرد و تهران سئول حضور داشتم سال 94 نمایشگاه عالی قاپو قزوین و نمایشگاه باغ موزه قصر تهران جشن رمضان غرفه گرفته داشته ودر سال 95 نیز در نمایشگاه نوروزی باغ غدیر فعالیت داشتم.

,

این هنرمند اصفهانی که سابقه حضور در نمایشگاه های بسیاری را دارد در مورد مشکلات خود می گوید: بزرگترین مشکل ما در این کار نوسان قیمت و نبود امنیت شغلی است که متاسفانه مسئولان پاسخگو مشکلات صنف قلمزنی نیستند و وقتی به مسئولان می گوییم قدرت خرید مردم به دلیل افزایش قیمت ها پایین آمده است می گویند کاری از دستمان بر نمی آید.

,

فرشته دری اضافه کرد: از آن جایی که حرفه قلمزنی وقت گیر است و زمان زیادی سپری می شود تا ظروف آماده شوند، نمی شود هم هنرمند بود و هم بازاریابی کرد و بهتر است برای رفع مشکل کسادی بازار در این کار اقدامی کنند.

,

سرپرست کارگاه قلم زنی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت بازار به گونه ای است که امروز کار را با دستمزد ناچیز به فروش می رسانیم و فردا که برای خرید مواد اولیه به بازار می رویم قیمت ها بالا رفته است و این شرایط برای هنرمندان خوب نیست چرا که در حق ما بی انصافی می شود و متاسفانه هیچ کس توجه نمی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه