اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| کسب سهمیه پلی‌آف اولویت نخست تیم‌های چهارم تا ششم

لیگ برتر والیبال| کسب سهمیه پلی‌آف اولویت نخست تیم‌های چهارم تا ششم
هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال فردا با ۶ دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های شهداب یزد، فولاد سیرجان و سایپا که در رتبه‌های چهارم تا ششم جدول قرار دارند، در این هفته و هفته بیست و چهارم، نخستین اولویتشان کسب سهمیه مرحله پلی‌آف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (جمعه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تا کنون تیم‌های سپاهان، شهرداری ارومیه و لبنیات هراز که با 16 برد در رتبه‌های اول تا سوم جدول قرار دارند، صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی شده است و هدف نخست سایر تیم‌ها از جمله شهداب یزد، فولاد سیرجان و سایپا که در رتبه‌های چهارم تا ششم جدول قرار دارند، کسب سهمیه پلی‌آف خواهد بود. بنابراین کسب پیروزی در دیدارهای باقی مانده مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال، از حساسیت بیش‌تری برای تیم‌های مدعی  برخوردار است.
,
در نخستین بازی هفته که به میزبانی خانه والیبال برگزار می‌شود، تیم سپاهان میزبان شهداب یزد خواهد بود. شاگردان رحمان محمدی‌راد که در هفته بیست و دوم صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کردند، از حالا به بعد به دنبال حفظ صدرنشینی و تثبیت جایگاه خود برای ادامه مسابقات خواهند بود. البته سپاهان فردا کار آسانی مقابل شهداب یزد نخواهد داشت. زیرا شاگردان محمد عمده‌غیاثی که در حال حاضر با 15 برد و 42 امتیاز در رده چهارم هستند، این هفته قصد دارند از قرعه استراحت لبنیات هراز استفاده کنند و با کم کردن فاصله امتیازی خود با شاگردان بهروز عطایی، هم صعود خود به مرحله پلی‌آف را جلو بیندازند و هم رتبه بهتری در جدول کسب کنند.
,
شهرداری ارومیه هم از جمله تیم‌هایی است که صعودش به پلی‌آف قطعی شده و حالا در اندیشه رسیدن به رتبه نخست است. شهرداری ارومیه این هفته در خانه والیبال میهمان هورسان رامسر است. شاگردان عارف باقرزاده بعد از استراحت در هفته گذشته، حالا با انرژی و انگیزه مضاعفی به میدان می‌‌آیند تا ضمن افزایش پیروزی‌‌ها، از رتبه نهم جدول فاصله بگیرند تا بلکه بتوانند تا نام خود را در فهرست هشت تیم برتر مسابقات ثبت کنند. البته این تیم برای رسیدن به رتبه هشتم، رقیب سرسختی به نام شهرداری گنبد را هم پیش رو دارد.
,
یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وسوم، تقابل شهرداری ورامین و فولاد سیرجان خواهد بود. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که شاگردان محمدرضا تندروان مدت‌هاست صدر جدول را لمس نکرده‌اند و بعد از کسب باخت‌های غیرمنتظره، حالا با 14 برد و 42 امتیاز در رتبه پنجم هستند. فولاد سیرجان که سابقه قهرمانی نیم‌فصل را در کارنامه دارد، از حالا به بعد در تک تک بازی‌های خود باید حساسیت و دقت بیش‌تری به خرج بدهد تا بتواند بار دیگر در جمع مدعیان قهرمانی قرار گیرد. به خصوص این که این تیم هنوز حضورش در پلی‌آف را هم قطعی نکرده است. در طرف مقابل، شهرداری ورامین با 10 برد، 31 امتیاز و کسب رتبه هفتمی، همواره جزو تیم‌هایی است که برای رسیدن به پیروزی، از جان و دل مایه می‌گذارد. ضمن این که ورامینی‌ها تیمی نیستند که به رتبه هفتمی قانع باشند.
,
تقابل سایپای رده ششمی و شهرداری گنبد رده هشتمی هم در زمره بازی‌های جذاب هفته خواهد بود. چرا که دو تیم در تلاشند تا با کسب پیروزی و امتیاز بیش‌تر، جای پای خود را در میانه‌های جدول محکم کنند. به‌‌خصوص این که شاگردان عظیم جزیده با 7 برد، 22 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه هشتم، لبه تیغ هستند و یک لغزش بی‌موقع، می‌تواند آن‌ها را از حضور در پلی‌آف دور کند.
,
در این هفته، دو تیم لبنیات هراز و شهرداری قزوین با قرعه استراحت روبه‌رو هستند.
,
برنامه کامل هفته بیست و سوم لیگ برتر و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:
,
 
,
ساعت 11، خانه والیبال
,
سپاهان – شهداب یزد
,
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: مجتبی بیداریان، ناظر فنی: محمدحسن خوشدل و ناظر داوری: بهرام سلیمانی
,
 
,
ساعت 11، سالن فدراسیون
,
شهرداری گنبد – سایپا
,
داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: محمدرضا کاویان، ناظر فنی: امین برق‌لشگری و ناظر داوری: محسن ترابی
,
 
,
ساعت 14، خانه والیبال
,
هورسان رامسر – شهرداری ارومیه
,
داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: محمد عشق‌دوست، ناظر فنی: اصغر درفش کاویان و ناظر داوری: مجید محسنی‌شوشتری
,
 
,
ساعت 14، سالن فدراسیون
,
آذرباتری ارومیه – پیکان
,
داور اول: امید فولادی‌وندا، داور دوم: مهدی نویدی، ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد و ناظر داوری: محمدحسین شفقی
,
 
,
 
,
ساعت 17، خانه والیبال
,
خاتم اردکان – راه‌یاب ملل کردستان
,
داور اول: احمد سرمست، داور دوم: داود نافعی، ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد و ناظر داوری: بهروز جعفری
,
 
,
ساعت 17، سالن فدراسیون
,
شهرداری ورامین – فولاد سیرجان
,
داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: محمد شاهمیری، ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده و ناظر داوری: مسعود یزدان‌پناه
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه