اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

ادامه تصدی خوانپایه در کسوت فرماندار گچساران غیر قانونی بود

ادامه تصدی خوانپایه در کسوت فرماندار گچساران غیر قانونی بود
احد جمالی با بیان اینکه ماموریت فرماندار سابق گچساران در کسوت فرماندار پایان یافته بود، گفت: ریل گذاری ما بر اساس قانون است و با درنظر گرفتن قانون وی باید کنار می رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز خبر تغییر فرمانداران در سه شهرستان گچساران، کهگیلویه و لنده شنیده شد، این تغییرات در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد با واکنش های مختلفی مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین  راستا فرماندار سابق گچساران در خصوص تغییر خود در شهرستان گچساران اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: باید یک مراسم در سطح نماینده عالی دولت در شهرستان  گچساران برگزار می شد و اینکه از قبل به وی اطلاع می دادند، حقوق اولیه یک فرماندار و نوعی حرمت گذاشتن است.

,

بعد از واکنش خوان پایه، غلام رضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: در حق خوان‌پایه فرماندار گچساران بی‌حرمتی شد، امیدوارم استاندار کهگیلویه و بویراحمد این بی‌احترامی را جبران کند، احترام گذاشتن به کسی که خدمت صادقانه کرده، اصل موضوع است.

,

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در گفتگو با صبح زاگرس در واکنش به این اظهارات، گفت: وقتی به بنده مسئولیتی داده می شود، باید بدانم روزی آمده و روز دیگر خواهم رفت، آقای خوانپایه جزو سیستم وزارت کشور نبوده است بلکه به سیستم وزارت راه تعلق داشت، وی در این سیستم مامور بود و یک سال است که ماموریت او به اتمام رسیده بود، از طرفی وی به دنبال تمدید این ماموریت نبود.

, صبح زاگرس,

جمالی با بیان اینکه ریل گذاری ما بر اساس قانون است، ادامه داد: با درنظر گرفتن قانون وی باید کنار می رفت.

,

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با توضیح اینکه اگر به بنده اعلام شود که شما از فردا مسئولیتی ندارید، این امر باید انجام شود، تاکید کرد: آقای خوانپایه نسبت به تغییر خود اعلام بی اطلاعی کرد، اما این اطلاع رسانی به وی صورت گرفت و بیان شد ماموریت او به اتما رسیده است،و دستگاه های نظارتی نسبت به اتمام ماموریت او اخطار دادند و اعلام شد ادامه تصدی او در این مسئولیت غیر قانونی است.

,

وی در ادامه نسبت به اظهارات تاجگردون نماینده سابق گچسارن و باشت گفت: ما وظیفه خودمان را انجام می دهیم و به کسی کاری نداریم.

,

معاون سیاسی استاندار  در ادامه افزود: هیچگونه بی حرمتی نسبت به آقای خوان پایه صورت نگرفت، در جلسه تکریم و معارفه، وی حضور نیافت، بنابراین او بداخلاقی کرده است و در جلسه حضور پیدا نکرد.

,

این مقام مسئول در پاسخ  به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تغییرات ناگهانی در راستای انتخابات 1400 است، گفت: در خصوص این تغییرات هر فردی تفسیری دارد اما وظیه داریم ماموریت های خود را انجام  دهیم و همچنین وظیفه داریم ضامن امنیت مردم، سلامت انتخابات و اداراه بهتر امورات استان باشیم، در این راستا فرماندار ما باید بی طرف باشد و شائبه ای ایجاد نشود که وی طرف دار جناح یا فردی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه