اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهر صحنه:

توزیع 753 بسته معیشتی ویژه خانواده های مبتلا به کرونا در صحنه توزیع شده است

توزیع 753 بسته معیشتی ویژه خانواده های مبتلا به کرونا در صحنه توزیع شده است
مسعود کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: تا کنون 753 بسته معیشتی ویژه خانواده هایی که توسط تیم حمایتی شناسایی شده اند توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله، امروز مسعود کاظمی در جلسه شورای اداری شهرستان صحنه اظهار داشت: طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی به همت بسیجیان شهرستان صحنه، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و برخی از ادارات از دوم آذرماه آغاز شده و این طرح توانسته دستارد های خوبی در کنترل بیماری کرونا داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

وی ادامه داد : در اجرای این طرح تیم های مراقبتی در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان صحنه مشارکت داشته و طی آن، تمامی بسیجیان شهرستان تلاش می‌کنند تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.

,

کاظمی از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر اقدامات اجرایی طرح شهید سلیمانی در شهرستان در حمایت از خانواده‌های نیازمند و درگیر با این بیماری یاد کرد و گفت : تا کنون 753 بسته معیشتی ویژه خانواده هایی که توسط تیم حمایتی شناسایی شده اند توزیع شده است.

,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه با بیان اینکه همه افراد خانواده های مبتلا به ویروس کرونا توسط تیم هایی مشخص شده مورد پایش و آموزش های لازم قرار گرفته اند تشریح کرد : کاهش میزان مرگ و میر، کاهش میزان بستری، قطع زنجیره انتقال با افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر از اهداف اختصاصی این طرح است.

,

رژه خودرویی و موتوری جایگزین راهپیمایی 22 بهمن در صحنه می شود

, رژه خودرویی و موتوری جایگزین راهپیمایی 22 بهمن در صحنه می شود, رژه خودرویی و موتوری جایگزین راهپیمایی 22 بهمن در صحنه می شود,

 مسعود کاظمی در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر نیز با بیان اینکه دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای انتقال آرمانهای انقلاب اسلامی به نسل جوان است گفت : شکل برگزاری بخش اعظم مراسم ها با توجه به شیوع بیماری کرونا، با اتکاء بر ظرفیت فضای مجازی خواهد بود. 

,

وی ادامه داد : با توجه به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی رژه خودرویی و موتوری جایگزین راهپیمایی 22 بهمن در صحنه می شود.

,

کاظمی خاطر نشان کرد : با توجه به قرار گرفتن میلاد با سعادت حضرت فاطمه س و روز زن با دهه مبارک فجر از بانوان نمونه و کار آفرین شهرستان صحنه تجلیل به عمل خواهد آمد .

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت :  برگزاری جشن پیروی انقلاب ، اجرای رژه خودرویی، دیدار با خانواده شهدا ، غبار روبی مزار شهدا ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ، تجلیل از بانوان نمونه و کار آفرین ، برگزاری نشست های گوناگون در فضای مجازی ، افتتاح پروژه های عمرانی  و ...  از جمله برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان صحنه است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه