اخبار داغ

احتمال افزایش خسارت به پارک غدیر یاسوج با شدت گرفتن بارش ها+تصاویر

احتمال افزایش خسارت به پارک غدیر یاسوج با شدت گرفتن بارش ها+تصاویر
پارک غدیر یاسوج در مجاورت رودخانه بشار در حوادث سیل سال گذشته به دلیل نداشتن دیوار حائل بخش‌هایی از آن دچار تخریب شد که از سال گذشته تا امروز نسبت به دیوارکشی این پارک کاری انجام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پارک غدیر یاسوج در سال ۹۶ در حد فاصل پل اول تا پل سوم بشار به بهره‌برداری رسید.

این پارک در مجاورت رودخانه بشار در حالی ساخته شد که هیچ دیوار حائلی برای جلوگیری از تخریب و مقابله با سیلاب در آن پیش بینی نشده بود و به همین دلیل با جاری شدن سیلاب در اولیل سال ۹۸ حجم زیادی از زمین های این پارک تخریب و روانه رودخانه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
,
,

در سال جاری با شدت گرفتن بارش‌ها، نبود دیوار حائل در این پارک می تواند سبب افزایش خسارت و تلفات برای این پارک شود.

,

به نظر می رسد مسئولان مربوطه بدون توجه به تخریب قسمتی از پارک که سال گذشته نسبت به این موضوع ایجاد شد، بعد از گذشت یک سال اقدام قابل توجهی برای ساخت دیوار حائل انجام ندادند که این مساله می تواند باز هم مشکل ساز شود.

,

در پایان باید اشاره کرد با توجه به بارش ها زمستانی و همچنین وضعیت غیر قابل پیش بینی جوی در فصل بهار امکان بروز رخ داد های هواشناسی نظیر سیل وجود دارد  که در صورت عدم تدبیر و اقدام کافی مسئولان مربوطه برای دیوار کشی و ساخت دیوار حائل حائل، تخریب بیشتر  پارک الغدیر دور از انتظار نخواهد بود.

,

تصاویر تکمیلی از پارک الغدیر در حوادث سیل سال 98

, تصاویر تکمیلی از پارک الغدیر در حوادث سیل سال 98, تصاویر تکمیلی از پارک الغدیر در حوادث سیل سال 98,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه