اخبار داغ

ترکمن‌ها مجوز حرفه‌ای نگرفتند

لیگ قهرمانان آسیا| صعود استقلال از پلی‌آف در پرده ابهام/ آبی‌ها در انتظار اعلام رسمی

لیگ قهرمانان آسیا| صعود استقلال از پلی‌آف در پرده ابهام/ آبی‌ها در انتظار اعلام رسمی
برخی از منابع خبری از کناره‌گیری حریف استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خبر می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ماه جاری برگزار خواهد شد. طبق برنامه AFC سهمیه ایران در فصل جدید 2+2 است و از همین رو استقلال و فولاد باید در محله پلی آف شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طبق قرعه کشی این رقابتها در فصل جدید استقلال باید به مصاف استقلال ترکمنستان و فولاد به مصاف العین برود.

,
با این حال برخی از منابع خبری از حذف نماینده ترکمنستان حریف استقلال از این رقابتها خبر داده‌اند.
,
 
,
ظاهرا ترکمنستان موفق به کسب امتیاز لازم برای حضور در ACL نشده و از همین رو این نیم سهمیه به ایران به عنوان کشور سوم جدول غرب آسیا رسید تا استقلال از پلی ‌آف معاف شود. بدین ترتیب گفته می‌شود استقلال بدون برگزاری پلی آف راهی مرحله گروهی خواهد شد.
,
 
,
*کوپتداغ حریف استقلال می‌شود؟
, *کوپتداغ حریف استقلال می‌شود؟,
 
,
در حالی که سایتهای مختلف از حذف سهمیه ترکمنستان و اضافه شدن به سهمیه ایران خبر داده‌اند، سایت فوتبال ترکمنستان مدعی شده آلتین اسیر و آخال قهرمان و نایب قهرمان ترکمنستان مجوز حرفه ای برای شرکت در AFC CUP را گرفته اند و کوپتداغ تیم چهارم این کشور راهی دور گروهی لیگ قهرمانان می شود.
,
 
,
گویا مجوز حرفه ای برای سه تیم اول در لیگ قهرمانان صادر نشده و کوپتداغ تیم سابق مهدی هاشمی نسب جانشین انها خواهد شد و حریف استقلال می شود. 
,
 
,
با حضور احتمالی کوپتداغ در لیگ قهرمانان آسیا حضور استقلال در دور گروهی منتفی است.
,
 
,
*مهدی: اطلاعی در این باره ندارم!
, *مهدی: اطلاعی در این باره ندارم!,
 
,
سهیل مهدی مسیول برگزاری کمیته مسابقات لیگ درباره خبر مطرح شده  نسبت به حضور استقلال در مرحله گروهی فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا به جای نماینده ترکمنستان اظهار داشت: معمولا به این دلیل که تعداد سهمیه‌ها را در همین ایام اعلام می‌کنند، اگر تیمی کناره گیری کرده یا شرایط حضور در مسابقات را نداشته باشد، طبیعی است که سهمیه آن کشور جا به جا شود.
,
 
,
وی افزود: اگر سهمیه ایران 1+3 شده باشد، تیم سوم لیگ برتر ایران که استقلال است راهی مرحله گروهی می‌شود اما به دلیل تعطیلی امروز از ابلاغ این موضوع بی اطلاع هستم و فردا دقیق تر می توانم درباره‌اش اظهار نظر کنم.
,
 
,
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: اگر نماینده ترکمنستان مجوز کسب نکرده باشد، اصول این است سهمیه‌ها کم یا زیاد شود. سهمیه کشورها برای حضور در لیگ قهرمانان هر 2 سال یک بار شناور است و می تواند تغییر کند. البته اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، ایمیل آن برای روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ارسال می شود و این کمیته به ما ابلاغ می‌کند. امیدوارم این اتفاق رخ داده باشد اما فردا باید دید چنین نامه‌ای از سوی ‌AFC ارسال شده است یا خیر؟
,
 
,
 
,
*اسدی: بخشنامه AFC را دریافت کرده‌ایم اما اسمی از استقلال نیست
, *اسدی: بخشنامه AFC را دریافت کرده‌ایم اما اسمی از استقلال نیست,
 
,
حمیرا اسدی رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال درباره بحث مطرح شده مبنی بر حضور مستقیم تیم فوتبال استقلال در مرحله گروهی فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بخشنامه‌ای که ما دریافت کردیم، مکانیزم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان را اعلام کرده و طبق آن سه تیم ایرانی باید در محرله گروهی این رقابت‌ها شرکت کنند اما اسمی از این تیم‌ها نیاورده است.
,
 
,
رئیس دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال افزود: یک تیم ایرانی هم باید در مرحله پلی آف شرکت کند. این بخشنامه هم حدود یک ساعت قبل برای فدراسیون فوتبال ارسال شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه