اخبار داغ

مدیرعامل یک شرکت تولید پارچه:

تعطیلی اجباری شیفت عصر به دلیل قطع ناگهانی برق/قطعی برق کارخانه‌داران را غافلگیر کرد

تعطیلی اجباری شیفت عصر به دلیل قطع ناگهانی برق/قطعی برق کارخانه‌داران را غافلگیر کرد
مهدی پهلوان با بیان اینکه به دلیل نوسانات جریان برق و احتمال آسیب دیدن دستگاه‌های کارخانه، ناچاراً شیفت عصر را تعطیل کردیم، گفت: اگر حین عملیات رنگ‌ریزی، برق قطع شود، حجم زیادی از پارچه‌ها خراب می‌شود که این موضوع خسارت‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پهلوان مدیرعامل شرکت ایران برک در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به نوسانات برق ناشی از بارش برف در استان گیلان اظهار کرد: به دلیل بارش برف، روز گذشته طی چندین نوبت قطعی برق داشتیم که موجب غافلگیری ما شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

مدیرعامل شرکت ایران برک با بیان اینکه این کارخانه در منطقه شهر صنعتی واقع نشده است گفت: برای آنکه ژنراتورها دچار مشکل نشود، ناچاراً شیفت بعد از ظهر کارخانه را تعطیل کردیم.

,

وی با اشاره به مشکلات ناشی از قطع ناگهانی برق در این کارخانه تصریح کرد: اگر حین عملیات رنگریزی برق قطع شود، حجم زیادی از پارچه‌ها خراب می‌شود که این موضوع خسارت‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

,

پهلوان با بیان اینکه به دلیل نوسانات جریان برق و احتمال آسیب دیدن دستگاه‌های کارخانه، شیفت عصر را تعطیل کردیم افزود: اگر مسئولان قطعی برق را از قبل به ما اطلاع می‌دادند، دستگاه‌ها در حین کار دچار مشکل نمی‌شدند.

,

مدیرعامل شرکت ایران برک ادامه داد: در این فصل بیشتر نگران کمبود گاز بودیم و انتظار قطعی برق را نداشتیم اما این قطعی‌ها ما را غافلگیر کرد چرا که پیش بینی چنین وضعیتی را نکرده بودیم.

,

وی با اشاره به اینکه قطعی برق آن هم بدون اطلاع قبلی موجب خسارت و غافلگیری تولیدکنندگان می‌شود بیان داشت: انتظار می‌رود کشور ما در مسیر پیشرفت حرکت کند و با پرهیز از تکرار چنین رخدادهایی، مشکلات روز به روز کمتر شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه