اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

رزمایش موشکی اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت

رزمایش موشکی اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت
آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به رزمایش موشکی سپاه و همچنین رزمایش ارتش گفت: رزمایش موشکی اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان اظهار داشت: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری اقتدار نظام اسلامی در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه‌های نظامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه رزمایش اخیر نیروهای نظامی اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت، ادامه داد: این رزمایش پیام‌های بسیاری برای دوستان و دشمنان نظام اسلامی داشت.
,
 
,
امام جمعه زنجان یادآور شد: رونمایی از دستاوردهای مهمی همچون ناو دریایی مکران صلابت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ بدخواهان نظام اسلامی کشید.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: نظام اسلامی در 42 سال گذشته در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های بیشماری را کسب کرده است، در حالی که در دوران دفاع مقدس هیچ تجهیزاتی نداشتیم امروز به برکت خون شهدا و اقتدار علمی و نظامی در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های زیادی کسب شده است.
,
 
,
آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای به دنبال ایجاد تفرقه بین قوای مسلح کشور بودند اما این رزمایش هم‌افزایی و  قدرت و وحدت نیروهای نظامی کشور را به نمایش گذاشت.
,
 
,
وی با اشاره به روز تکریم مادران شهدا، یادآور شد: مادران شهدا با تربیت فرزندان خود به دفاع از نظام اسلامی و انقلاب گام برداشتند که باید چنین مادرانی تجلیل شوند.
,
 
,
امام جمعه زنجان با تسلیت شهادت دو رزمنده و جانباز زنجانی شهید فرزین و اصحابی، بیان داشت: این دو شهید در راه دفاع از نظام اسلامی به درجه جانبازی نائل شده و بعد از تحمل سال‌ها مشقت و رنج به درجه رفیع شهادت رسیدند.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ممنوع بودن واردات واکسن کرونا از کشورهای آمریکا و انگلیس، بیان داشت: این دو کشور تحریم‌های سختی را علیه نظام اسلامی اعمال کرده و حتی اجازه واردات دارو به ایران را ندادند.
,
 
,
 آیت‌الله خاتمی بیان داشت: اعتباری به تعهدات چنین کشورهایی در قبال نظام اسلامی وجود ندارد و نباید به این کشورها اعتماد کرد.
,
 
,
وی با تقدیر از مردم زنجان در برگزاری مراسم‌های ایام فاطمیه، بیان داشت: مراسم‌ها با شرایط امروز و را رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان برگزار شد که جای تقدیر از مردم دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه