اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه خراسان رضوی مطرح شد؛

برجام از ابتدا یک فریب از سوی دشمنان بود/ دشمن از روش‌های مختلفی برای از بین بردن ثبات منطقه استفاده می‌کند

برجام از ابتدا یک فریب از سوی دشمنان بود/ دشمن از روش‌های مختلفی برای از بین بردن ثبات منطقه استفاده می‌کند
نماز عبادی سیاسی جمعه در مناطق آبی خراسان رضوی برگزار شد و در خطبه های این هفته خراسان رضوی بر حل مشکلات معیشتی مردم و عدم مذاکره بر آمریکا تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، نماز عبادی سیاسی جمعه در مناطق آبی خراسان رضوی برگزار شد و در خطبه های این هفته خراسان رضوی بر حل مشکلات معیشتی مردم و عدم مذاکره بر آمریکا تاکید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام جمعه تربت حیدریه: استکبار ستیزی و ولایت محوری از شاخصه های مهم اسلام ناب محمدی است

, امام جمعه تربت حیدریه: , استکبار ستیزی و ولایت محوری از شاخصه های مهم اسلام ناب محمدی است,

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه به شاخصه های اسلام ناب محمدی صلی الله اشاره کرد و اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصت مقتنمی است تا با منظومه فکری امام و رهبری و انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شویم تا در گام دوم انقلاب با موفقیت بهتر و بیشتر حرکت کنیم.

,

وی تصریح کرد: امام بر اساس آنچه که در جامعه رایج بود اسلام ناب محمدی صلی الله و اسلام آمریکایی را در سالهای اخیر عمر خود بیان کردند و بر پایه ریزی نظام بر اسلام ناب محمدی صلی الله تاکید کردند.

,

عصمتی بیان کرد: اگر بخواهیم راه انقلاب و اسلام را بشناسیم بابد مرز بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی را بشناسیم و از اسلام آمریکایی و تفکر و گفتمان آنها بر حذر باشیم.

,

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی ادامه داد: اسلام ناب محمدی صلی الله تعبد کامل در همه ابعاد زندگی را در تظر دارد و هر چه خدا و اولیای خدا دستور دادند عمل می کند، البته تعبد، تسلیم دستوراتی است که سعادت دنیا و آخرت را تامین می کند.

,

وی خاطر نشان کرد: اسلام ناب محمدی صلی الله دارای زهد حقیقی است و زهد ظاهری ندارد و مجاهدت و تلاش بی وقفه برای خدمت به جامعه اسلامی را سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهد.

,

حجت الاسلام عصمتی گفت: امید و آینده روشن و جهاد فی سبیل الله در همه مسایل و فعالیتها،، ایمان داشتن به عاقبت روشن در انتظار اهل تقوا از دیگر شاخصه های مهم اسلام ناب محمدی صلی الله است.

,

مسوولیت پذیری و ولایت محوری از دیگر شاخصه های اسلام ناب محمدی صلی الله است که امام جمعه تربت خیدریه به آن اشاره کرد و افزود: باید همراه با ولایت و مردم بر محور ولایت و برای خدمت به مردم حرکت کنیم.

,

وی در بخشی دیگر به شاخصه های اسلام آمریکایی هم اشاره کرد و گفت: تزویر و ریا، فریب و ترس از قدرت های پوشالی  که اعتقادی به وعده خدا ندارند و همیشه در برابر استکبار ذلیل و خارند در متظومه اسلام آمریکایی جا دارد.

,

امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: سازش کاری و چشم به بیگانه داشتن و اصرار به تعامل با بیگانه و تحجد و مقدس نمایی از دیگر شاخصه های اسلام آمریکایی است.

,

 

,

امام‌جمعه سرخس: سلسله رزمایش‌ها برای تأمین معیشت و زندگی آرام مردم است

, امام‌جمعه سرخس: , سلسله رزمایش‌ها برای تأمین معیشت و زندگی آرام مردم است,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه اطاعت از فرمان ولایت، نصرت الهی را در پی دارد، اظهار کرد: ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و ایران اسلامی در برخی صنعت‌ها مثل موشکی، نظامی و دفاعی پیشرفت خیره‌کننده‌ای داشته است، چون در این صنعت‌ها جوانان انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی پای‌کار هستند.

,

وی تصریح کرد: اگر همه درهای گشایش بسته شود و همه جهان درب‌های پیشرفت را به روی ما ببندند، بازهم ترسی نداریم، چون ملت ایران خدای متعال را داریم.

,

حجت‌الاسلام بختیاری به رزمایش اخیر ارتش و سپاه اشاره و تصریح کرد: برگزاری رزمایش‌های سریالی اخیر ارتش و سپاه دشمنان را به وحشت انداخت و دوستان را خوشحال کرد و این همان نتیجه نصرت الهی و ایستادگی در خط ولایت است.

,

خطیب نماز جمعه سرخس افزود: بزرگ‌ترین رزمایش پهبادی در منطقه غرب آسیا توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران را شاهد بودیم و از طرفی رزمایش موشکی سپاه، تولدی دیگر برای بازدارندگی موشکی ایران اسلامی به وجود آورد.

,

امام‌جمعه سرخس با اشاره اینکه این سلسله رزمایش‌ها برای تأمین معیشت و زندگی آرام مردم است، بیان کرد: دشمنانی داریم که بی‌رحم هستند و اگر این قدرت را نداشته باشیم و بفهمند ضعیف هستیم، صد برابرش را با یک حمله موشکی بر ما تحمیل می‌کنند.

,

وی عنوان کرد: اگر این رزمایش‌ها برگزار نشود، زیرساخت‌های کشورمان همچون سوریه مورد هدف گروه‌های تروریستی همچون داعش قرار می‌گیرد.

,

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه ثبات و شکوفایی اقتصادی در گرو امنیت است، گفت: با برگزاری این رزمایش‌ها، امنیت را به رخ دشمنان کشیدیم.

,

خطیب نماز جمعه سرخس افزود: ایران اسلامی، ایران ماه قبل و سال قبل نیست؛ امروز به لطف مجاهدت نیروهای مسلح آن به آن به قدرت دفاعی و موشکی ما افزوده می‌شود و در واقع یکی از پیام‌های این رزمایش‌ها این است که می‌شود با مدیریت جهادی کشور را نجات داد.

,

امام‌جمعه سرخس به روی کار آمدن جو بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا اشاره و تصریح کرد: برخی‌ها در داخل با روی کار آمدن جو بایدن به دنبال اجرای برجام‌های دو و سه هستند، اما مردم ما متوجه هستند و فریب این سیاست‌ها را نمی‌خورند.

,

وی بیان کرد: وحشی‌هایی مثل بایدن که داعش ساخته آن‌هاست با مدلی که ظاهر و باطنشان فرق می‌کند و باطن خطرناکی هم دارند، به دنبال تجزیه نرم برخی کشورها مانند یمن هستند.

,

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان گفت: آمریکا امروز روی گسل‌های تجزیه‌طلبی است و در آینده نیز این گسل‌ها فعال‌تر خواهد شد و این زلزله سیاسی و دوقطبی که در آمریکا رخ داده، این کشور را به سمت نابودی پیش می‌برد.

,

 

,

امام جمعه موقت درگز: دشمن از روشهای مختلفی برای از بین بردن ثبات منطقه استفاده می کند

, امام جمعه موقت درگز: , دشمن از روشهای مختلفی برای از بین بردن ثبات منطقه استفاده می کند,

حجت الاسلام حسین عیدی، امام جمعه موقت درگز در خطبه های نماز جمعه 3 بهمن، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: یکی از برکات رعایت تقوا این است که انسان از ناخوشی ها انتقال پیدا می کند به سمت خوشی ها و خود خدا روزی او را تکفل می کند.

,

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) فرمود: در این عالم دشوار گناه است و دشوارتر نگه داشتن ثواب کارهای خیر، آینده نزدیک است و مرگ نزدیک تر، دنیا شگفت است و غفلت انسانها از یاد خدا شگفت تر و توبه واجب است و گناه نکردن واجب تر.

,

امام جمعه موقت درگز پرداختن به گفتمان امامین انقلاب را یکی از مباحث مهم در زندگی اجتماعی مردم ایران دانست و گفت: در این گفتمان دو خصوصیت بینش سیاسی و بینش دینی وجود دارد که باعث می شود انسان فرق بین تصمیم درست و غلط را متوجه شود.

,

حجت الاسلام عیدی توضیح داد: بیانیه گام دوم انقلاب یکی از شئون این گفتمان است باید در جامعه پیاده سازی و عملیاتی شود. این بیانیه ابعاد مختلفی دارد و افراد می توانند آن را به عنوان منبعی برای ورود به مباحث مختلف قرار دهند.

,

وی تصریح کرد: بازگشت به چله اول و مطالعه خدمات نظام و دورنمای آینده و هدف انقلاب دو موضوع مطرح در بیانیه گام دوم انقلاب هستند؛ البته عمده رسالت این دورنما و هدف انقلاب که تمدن نوین اسلامی باشد روی دوش جوانان گذاشته شده. برای رسیدن به این هدف و قدم در گذاشتن در مسیر نیاز است که انسان دوست و دشمن خود را بشناسد.

,

مدیر حوزه علمیه درگز با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار با جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: برنامه آمریکا ایادی آنها در برابر ایران آن است که نمی خواهند جبهه مقاومت دارای ثبات و امنیت باشد. گاهی تصمیم می گیرند این بی ثباتی را با داعش ایجاد کنند، گاهی با تحریم و گاهی هم با فتنه؛ لذاست که مقام معظم رهبری می فرماید دولت ترامپ و بایدن و امثالهم هیچ فرقی با هم ندارند.

,

حجت الاسلام عیدی تاکید کرد: جبهه استکبار با کشور ما بر سر مسئله اسلام، استقلال و خلع ید او از منافع نامشروعش مشکل دارد اما صراحتا این مشکل را نمی تواند بیان کند چرا که اگر این کار را بکند مسلمانان و آزادی خواهان دنیا همراه با ایران در برابرش قرار خواهند گرفت.

,

وی خاطرنشان کرد: طبق آنچه در رسانه ها مشاهده کردیم بالاخره ترامپ اریکه قدرت را به دست فرد دیگری سپرد و با ذلت از کاخ سفید خارج شد؛ با رفتن ترامپ وعده انتقام سخت انشالله به زودی اتفاق خواهد افتاد.

,

 

,

امام جمعه رشتخوار: پیام رزمایش مشترک سپاه و ارتش، توان بالای ایران اسلامی در تقابل با زورگویان بود

, امام جمعه رشتخوار: , پیام رزمایش مشترک سپاه و ارتش، توان بالای ایران اسلامی در تقابل با زورگویان بود,

حجت اسلام حسن جهانشیری امام‌جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن طالب شهر رشتخوار با اشاره به وفات حضرت ام البنین(س) گفت: سالروز وفات ام‌البنین(س) به نام مادران شهدا نام‌گذاری شده، شهدایی که با نثار خون پاک خود امروزی کاری کردند، که امنیت و آسایش نصیب ما شود، مقام معظم رهبری می‌فرمایند، خانواده شهدا کسانی هستند که در حد و اندازه خود شهدایند، کسانی در زمان نیاز کشور درصحنه حاضر شدند و افتخار آفریدند که به برکت این اقدامات امروز انقلاب اسلامی ایران حرفی برای گفتن دارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طریقه انتقال قدرت ریاست جمهوری در آمریکا، اظهار داشت: امروز شاهد و ناظر آن هستیم که انتقال قدرت در آمریکا با حضور 25 هزار نیروی رسمی و نظامی در حال انجام است، این نشان از دامن‌گیر شدن خود آمریکا به بلایایی است، که به دنبال پیاده‌سازی آن در دیگر کشورها بود، آمریکایی که به انسان‌های آزادمرد ظلم می‌کند، با شهادت سردار دل‌ها باعث داغدار شدن ملت ایران شد، ما امروز هنوز درصدد آن هستیم که انشالله انتقام سخت خود را از جنایات عاملان شهادت سردار دل‌ها بگیریم.
 

,
,
,
,

امام‌جمعه رشتخوار در ادامه با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی و موشکی به رزمایش اخیر مشترک سپاه و ارتش اشاره کرد و بیان داشت: رزمایش مشترک سپاه و ارتش از نیمه دی‌ماه شروع و تا پایان دی ادامه پیدا کرد، این رزمایش ثابت کرد که ایران اسلامی همیشه آماده است، تا در مقابل آمریکا و عیادی آن مقابله کند.

خطیب نماز جمعه رشتخوار در ادامه این مطلب، عنوان داشت: رزمایش مشترک نیروهای نظامی ما باعث شد، تا رئیس‌جمهور جدید آمریکا متوجه شود، امروز قدرت موشکی ما باعث اقتدار جبهه مقاومت شده است، بهره برداری و استفاده از پهباد های مدرن ساخت ارتش و موشک‌های دوربرد در این رزمایش حاوی این پیام بود، که دشمن امروز حواس خود را جمع کند و متوجه شود که ایران اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل‌شده است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه امروز همواره همه ما باید گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم،و رهنمودهای ایشان را چراغ راه خود قرار دهیم، اظهار داشت:  مخالفت مقام معظم رهبری درباره ورود واکسن آمریکایی به کشور با واکنش و مطرح کردن برخی از مسائل توسط برخی از افراد مواجه شد، ما باید از وجود و رهنمودهای ایشان به‌عنوان چراغ راه و نجات‌بخش در مسائل و مشکلات بهره بگیریم، نتایج واکسن آمریکایی در دنیا عوارض آن و مرگ‌ومیرهای حال حاضر آمریکا در رابطه با بیشترین مرگ‌ومیر این بیماری گواه این موضوع است.

,
,
,
,
,

 

,

امام‌جمعه کاشمر: برجام از ابتدا یک فریب از سوی دشمنان بود / مذاکره با آمریکا معنا ندارد

, امام‌جمعه کاشمر: , برجام از ابتدا یک فریب از سوی دشمنان بود / مذاکره با آمریکا معنا ندارد,

حجت‌الاسلام سید محمدکاظم طباطبایی، امام‌جمعه کاشمر ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، اظهار داشت: شکست، ذلت و نکبت آمریکا فرارسیده است، آمریکایی که نیروهای خود را به‌اصطلاح برای تأمین امنیت به کشورهای دیگر می‌فرستد که جنایت و شرارت به دنبال دارد در تأمین امنیت مراسمات خود تردید دارد.

,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا، پادگان‌ها را برای تأمین امنیت مراسم تحلیف رئیس‌جمهور خالی کرد و به شهرها فرستاد، حکومت‌نظامی در کشور خود ایجاد کرد و این نشانه ضعف و شکست آمریکا است.

,

امام‌جمعه کاشمر با بیان اینکه روزبه‌روز بر اقتدار و قدرت ملت و کشور ایران افزوده می‌شود و در این هیچ شکی نیست، تصریح کرد: رزمایش دشمن‌شکن ارتش و سپاه، چشم جهانیان به‌خصوص دشمنان نظام و انقلاب را به حیرت در آورد به‌گونه‌ای که تحلیلگران به قدرت نظامی و دفاعی کشور ما اذعان کردند.

,

وی با تأکید بر اینکه دولتمردان باید بدانند که برجام از ابتدا یک فریب از سوی دشمن بود؛ باید قوی شویم تا دشمنان طمع به این آب‌وخاک نکنند، اذعان کرد: مسئولان باید دنباله‌روی مشی سیاسی و موضع‌گیری انقلابی مقام معظم رهبری باشند تا همانند همیشه در میدان مقاومت و مبارزه پیروز و سربلند باشیم و مذاکره با آمریکایی که در حل مشکلات داخلی خود مانده است معنا ندارند.

,

 

,

امام‌جمعه نیشابور: برخی‌ها با نمایش خواندن عزاداری حضرت زهرا(س) آن را مسخره می‌کنند

, امام‌جمعه نیشابور: , برخی‌ها با نمایش خواندن عزاداری حضرت زهرا(س) آن را مسخره می‌کنند,

حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی امام‌جمعه نیشابور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نیشابور اظهار کرد: واکسنی درست کرده‌اند که کشتار آن از خود کرونا بیشتر خواهد بود.

,

وی افزود: خوشبختانه توانستیم با مدیریت جهادی کرونا را در کشور و شهرستان کنترل کنیم و البته بعضی‌ها تحمل دیدن این اقدامات را ندارند.

,

امام‌جمعه نیشابور با اشاره به توهین مدیرمسئول یکی از احزاب سیاسی در شهرستان نیشابور به مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) بیان کرد: فکر می کند با دهان سگ دریا نجس می‌شود، بعضی‌ها مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) را که دارای فضیلت زیادی است مسخره می کنند و اسم مراسم را نمایش می‌گذارند، چقدر کم فکر، نادان، ابله و بریده از مردم هستند.

,

یعقوبی با اشاره به روی کار آمدن بایدن اظهار داشت: رهبری تکلیف را معلوم کرده است و اهمیتی ندارد و بدون لغو تحریم‌ها اجازه بازگشت به برجام را نداریم.

,

وی با اشاره به انفجار روز گذشته در بغداد گفت: داستان تروریسم همچنان باقی است و ملت‌های مسلمان از تروریست‌ها غفلت بکنند، قطعاً آمریکا عامل تروریست‌ها در خاورمیانه است.

,

امام‌جمعه نیشابور اظهار داشت: بایدن و ترامپ حامی و تأسیس کننده داعش در عراق هستند و این دو هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه