اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه استان همدان مطرح شد؛

مجلس و قوه قضاییه به مسئله سوداگران بازار بورس ورود پیدا کنند/ واکسن غربی ـ صهیونیستی تهدیدی برای نسل بشر

مجلس و قوه قضاییه به مسئله سوداگران بازار بورس ورود پیدا کنند/ واکسن غربی ـ صهیونیستی تهدیدی برای نسل بشر
ائمه جمعه شهرهای مختلف استان همدان، با بیان انقلاب به جایی رسیده است که قدرت های دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف می کنند و جرئت تعرض ندارند، بر ضرورت تشکیل دولت انقلابی مجاهد پای کار تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، ائمه جمعه شهرهای مختلف استان همدان ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران که در میعادگاه های نماز جمعه شهرستاتها برگزار شد، بر این تاکید داشتند که برای حل مشکلات نباید به غرب اعتماد کرد و باید تحریم ها را خنثی کنیم و باید بدانیم که دشمنان دست از تحریم برنمی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

همدان

, همدان, همدان,

آیت‌‌الله حبیب‌الله شعبانی، امام جمعه همدان ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران با بیان اینکه جامعه متدین ما به لحاظ تدین و تقوا  بیشترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این مدت داشتند اظهار کرد: در جامعه عموم متدین به بهترین شکل ممکن پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

,

وی با بیان اینکه این مسأله که از مجاری قابل اعتماد واکسن وارد می‌کنیم یک مسأله عقلانی است افزود: ممنوعیت واردات واکسن مسأله سیاسی نیست، بلکه عقل حکم می‌کند که واکسنی که مورد تأیید نیست وارد نشود چراکه نمی‌‌توان با سلامت جامعه بازی کرد.

,

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها واکسن عوارض نامناسبی داشته است تصریح کرد: ممنوعیت واردات واکسن مسئله سیاسی نیست، یک مسأله عقلانی است، چطور غرب دارو را تحریم کرده اما در واردات واکسن اصرار می‌کند که باید ایران از آنها خرید کند.

,

وی با بیان اینکه آنها دلشان برای ملت‌ها نمی‌سوز چراکه اگر دلسوز بودند میلیون‌ها نفر در خاورمیانه را نمی‌کشتند ادامه داد: آنها مسائل مالی و اقتصادی را دنبال می‌کنند و اگر مسأله سلامتی مهم است سایر داروها را هم به کشور می‎فروختند.

,

شعبانی با اشاره به اینکه هرجا احساس کنند ما پیشرفت داریم تحریم می‌کنند خاطرنشان کرد: تحریم در برخی از حوزه‌ها حرکت ما را کند کرده اما متوقف نکرده است، در حوزه بهداشتی واکسن ایرانی را تولید کردیم و عوارض زیادی نداشته است و آزمایش انسانی آن را با موفقیت انجام دادیم.

,

وی با بیان اینکه تحریم‌ها نمی‌توانند مانع از رشد کشور شوند گفت: در حوزه موشکی دیدیم که در اوج تحریم‌ها توان دفاعی کشور به چه جایگاهی رسیده است، دشمن باید بداند که اگر کوچکترین خطایی کند، پاسخ آن را خواهد دید.

,

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امروز دشمن مذاکره موشکی را مطرح می‌کند و برخی نیز همصدا با آن این موضوع را عنوان می‌کنند خاطرنشان کرد: اگر آنها قرار بود که به تعهدات عمل کنند به برجام عمل می‌کردند، حالا که مسأله مذاکره موشکی را مطرح می‌کنند، به دنبال خلع سلاح کشور هستند در حالی که توان موشکی ما بازدارنده است.

,

وی با بیان اینکه اگر آنها توان داشتند که از پشت دیوار بد و بیراه نمی‌گفتند بلکه حمله می‌کردند گفت: اتفاقی که امروز در امریکا رخ داده بود، هرجای دنیا بود، امریکا به بهانه دموکراسی به آنجا حمله می‌کرد اما آنها به چاله‌‌ای افتادند که برای دیگران کندند.

,

شعبانی با اشاره به اینکه مشکل ما با امریکا ماهیت استکباری سیاستمداران آمریکایی است اظهار کرد: ما از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آییم آنها باید سر عقل بیایند، ما هرگز به جایی حمله نکردیم آنها به خاورمیانه حمله کردند، امریکا باید از ماهیت زورگویی خود دست بردارد وگرنه مسأله بایدن و ترامپ مطرح نیست.

,

وی با بیان اینکه ۴۲ سال قبل ملت ایران با انقلاب خود جهان را دگرگون کرد و به دنبال تحقق ارزش‌های الهی بود گفت: همین مسئله باعث نگرانی و واهمه جریان استکباری شده است.

,

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نظارت بر بازار ضعیف است و مراجع بارها در این زمینه هشدار دادند تصریح کرد: با دستورالعمل و حرف زدن مشکل حل نمی‌شود با حرف زدن ارزانی نمی‌شود حتی گاهی برخی حرف زدند، پس از آن قیمت‌ها افزایش هم یافت.

,

وی با بیان اینکه راهکار حل مشکلات دولت انقلابی مجاهد پای کار است ادامه داد: دولتی می‌خواهیم پای کار و دلسوز مردم و نه از مرفه‌نشین‌ها که فرزندان آنها در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

,

شعبانی با بیان اینکه راه ملت ایران صحیح بوده است خاطرنشان کرد: امروز دشمن می‌خواهد رژیم شاهنشاهی را تطهیر کند، اما باید تاریخ را خواند، سیاست آنها حذف اسلام بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه رضاشاه سال ۱۳۲۰، ۲۰۰ میلیون دلار با خود از کشور خارج کرده است گفت: ۷ هزار روستا در آن زمان به اسم رضاشاه بوده در حالی که اگر این ثروت در کشور خرج می‌شد، بسیاری از مشکلات امروز وجود نداشت.

,

ملایر

, ملایر, ملایر,

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ملایر با اشاره به جایگاه خانواده در اسلام اظهار کرد: یکی از مواردی که در روز قیامت به آن توجه ویژه ای شده خانواده و نحوه برخورد با اهل خانه است.

,

وی با برشمردن ارکان سه گانه خانواده تاکید کرد: بی توجهی به این ارکان خسران در آخرت را در پیش خواهد داشت و مومنان باید توجه ویژه ای به خانواده داشته باشند.

,

امام جمعه ملایر با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر تصریح کرد: بهمن ماه در طول تاریخ شاهد حوادث مختلفی بوده است که یکی از مهمترین آنها پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

,

وی با اشاره به بسته شدن فرودگاه مهرآباد در ۴ بهمن سال ۵۷ به دستور بختیار عنوان کرد: به لطف خدا نقشه های آنان نقش بر آب شد و امام در ایران حضور یافت و امروز ایران به قدرتی برتر در دنیا تبدیل شده است.

,

وی افزود: اگر ایران پیروز نمی شد امروز نمایش ویترینی قدرت آمریکا ادامه داشت و جبهه مقاومت هیچگاه شکل نمی گرفت.

,

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد: جمهوری اسلامی در قدرت و با صلابت راه خود را ادامه می دهد و در زمینه های مختلف علمی، پزشکی، نظامی و هسته ای افتخار آفرینی می کند.

,

وی به تولید واکسن کرونا توسط ایران اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ثمرات انقلاب تولید واکسن کرونا در ایران به عنوان چهارمین کشور جهان است.

,

امام جمعه ملایر تاکید کرد: امروز دشمن جنگ را از عالم حقیقی به فضای مجازی کشانده و خوراک های سمی به خورد نوجوانان ما میدهد.

,

وی افزود: ما باید فضای مجازی را به هزار سنگر تبدیل کنیم و همه مجموعه های فرهنگی باید در امر جنگ در فضای مجازی فعال باشند و اجازه خودنمایی به دشمن ندهند.

,

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به برگزاری رزمایش موشکی توسط سپاه و نیروی دریایی و زمینی ارتش تاکید کرد: برگزاری این رزمایش ها امنیت آفرین است و برای داشتن اقتصاد پایدار و اقتصاد مقاومتی باید امنیت پایدار داشت و این رزمایش ها این امنیت را ایجاد می کند.

,

وی با اشاره به تحلیف بایدن پیر به عنوان رییس جمهور آمریکا تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که ایران هیچگاه زیر بار برجام ۲ و ۳ نخواهد رفت.
امام جمعه ملایر قطبی سازی ایجاد شده توسط ترامپ، سن بالای جو بایدن، دوقطبی های درون آمریکا و بیماری کرونا از مهمترین چالش های دولت جدید آمریکا و جو بایدن دانست و گفت: آمریکا دارای وضعیت اقتصادی نابسامانی است و این مسئله نیز تهدیدی برای بایدن است.

,
,

امام جمعه ملایر با اشاره به بازار سهام و سرمایه تاکید کرد: خطر عمده در کنار از دست دادن سرمایه سرمایه گذاران خورد در بازار بورس از دست رفتن اعتماد به اقتصاد کشور است و مسئولین باید به این امر توجه کنند.

,

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه باید به این مسئله ورود پیدا کنند که چه کسانی در بازار بورس سوداگری می کنند و با آنها برخورد جدی شود چرا که اعتماد مردم بزرگترین سرمایه کشور است.

,

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به سخنان رهبری درباره عدم ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی تصریح کرد: ایران ورود هر نوع واکسن را ممنوع نکرده است بلکه ورود واکسنی که سلامت را تهدید می کند ممنوع است.

,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: انقلاب به جایی رسیده است که قدرت های دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف می کنند و جرئت تعرض ندارند.

,

وی اظهار داشت: برای حل مشکلات نباید به غرب اعتماد کرد و باید تحریم ها را خنثی کنیم و باید بدانیم که دشمنان دست از تحریم برنمی دارند.

,

مغیثی افزود: دشمنان دارو را برای بیماران کشور تحریم کردند ولی می خواهند به ما واکسن دهند که این معلوم است نقشه ای دارند که باید مراقب بود.

,

وی اظهار داشت: عده ای خودباخته غرب هستند و با وجود دشمنی ها حاضر نیستند دست از غرب بکشند و دلباخته غرب هستند.

,

امام جمعه نهاوند افزود: چهره واقعی آمریکا در انتخابات اخیر مشخص شد و تقلب، خشونت، آشوب و دو دستگی در این کشور را همه دیدند و این نماد دموکراسی غرب است و امریکا در دنیا رسوا شد.

,

مغیثی عنوان کرد: دشمن قدرت ما را درک کرده است و می داند در صورت تهدید و تعرض چه بلایی بر سرشان می آید و امروز قدرت ما چندین برابر شده است.

,

وی با اشاره به رزمایش های ارتش و سپاه در روزهای اخیر گفت: این رزمایش ها پیام دارد برای دوستان و دشمنان و دنیا باید بداند ایران اسلامی عزت و اقتدار دارد و این رزمایش برای این بود تا دشمنان حساب کار دستش بیاید.

,

تویسرکان

, تویسرکان, تویسرکان,

خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه توانمندی های علمی و دفاعی ایران اسلامی با وجود بودجه های اندک و تحریم ها ستودنی است، گفت: بسیاری از متخصصان به واکسن کرونای ایرانی اعتقاد دارند و واکسن غربی ـ صهیونیستی را تهدیدی را برای نسل بشر می دانند.

,

حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه سوم بهمن ماه در مصلی امام تویسرکان یکی از برکات نظام را ثبات و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی دانست و گفت: در دوره قاجار و پهلوی بیش از یک و نیم میلیون کیلومتر از از این آب و خاک را از دست دادیم.

,

وی با بیان اینکه در جنگ جهانی دوم نیز تنها کشورمان در بازه زمانه سه روز اشغال شد، اظهار کرد: اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، در این نزدیک به 42 سال دشمنان ملت نتوانستند یک وجب از خاکمان را اشغال کنند و امنیت موجود در کشور بیش از هر زمان دیگری است.

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان به تبلیغات گسترده دشمنان نظام با تصویرسازی غلط از ایران اسلامی هم اشاره کرد و افزود: این در حالی است که در برابر این همه توطئه ها هزینه ها و اختصاص بودجه دفاعی کشورمان نسبت به قبل از انقلاب و و حتی کشورهایی همچون عربستان پایین تر است.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: با وجود بودجه های دفاعی پایین، باز هم این ایران اسلامی است که از تحریم ها را تبدیل به فرصت کرده و در روزهای گذشته شاهد مانورهای سریالی حیرت انگیز و وحدت آفرین ارتش و سپاه با نمایش پیشرفته ترین پهباد ها و موشک ها بودیم.

,

وی تأکید کرد: پیشرفت های علمی و به ویژه دفاعی کشورمان با اتکا به نیروها و توانمندی جوانان ایرانی ستودنی است و این یعنی ساختن و آبادانی کشور و تحریم را خنثی کردن.

,

امام جمعه تویسرکان در ادامه عنوان کرد: رسانه های دشمنان و برخی فریب خوردگان داخلی در خدمت دشمن، سر و صدا به راه انداختند که چرا ایران در خرید واکسن عجله نمی کند که کرونا فاجعه آفریده!

,

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: تمامی این فرافکنی ها در حالی است که خود انگلیس با حدود ۵۵ میلیون جمعیت روزانه نزدیک به دو هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند، اما در کشورمان این آمار زیر 100 است و امید آن که به صفر برسد.

,

وی با بیان اینکه تضعیف داشته های داخلی و دستیابی به موفقیت های علمی در تمامی حوزه ها توطئه مستمر دشمنان ملت است، گفت: کم نیستند متخصصینی که معتقدند واکسن غربی صهیونیستی تهدیدی برای نسل بشر است و توجه به تکمیل واکسن داخلی یک ضرورت است.

,

اسدآباد

, اسدآباد, اسدآباد,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به حدیثی از امام کاظم(ع) پرداخت.

,

وی بااشاره به وفات ام البنین(س) که به نام مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، بر تکریم مادران و همسران شهدا تأکید کرد و گفت: افتخار این مادر این است فرزندان حضرت زهرا را احترام کرد و لیاقت پبدا کرده که مادر ۴ شهید در کربلا باشد.

,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به در آستانه فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، بر برگزاری برنامه‌های دهه فجر در حد رعایت پروتکل بهداشتی تأکید کرد و گفت: ما هرچه داریم از وحدت، ولایتمداری، ایثار، غیرت مردم و حضور آنان در صحنه داریم که این دهه تجدید پیمان دوباره ای با انقلاب است.

,

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور جدید امریکا هم اولین هدفش محدود کردن هسته ای کشور ماست، گفت: ترامپ با سرافکندگی، سرشکستگی، خفت و خاری از کاخ سفید بیرون رانده شد و امروز که بایدن بر تخت ریاست جمهوری نشسته، برای ما فرقی نمی‌کند چراکه دشمنی آنان با ما یکی و تمام نشدنی است.

,

حسینی‌مجد گفت: آنان که هنوز نگاهشان به بیگانه است، بدانند که حرفشان به جایی نمی‌رسد و برای ما مایه تأسف است که آقایی که سر سفره انقلاب بزرگ شد، در مقابل آمدن بایدن چه حرف‌های تأسف‌باری می‌زند، هرچند که اینها مهره های سوخته هستند و پرونده اینها سیاه است.

,

وی با اشاره به وصیتنامه شهید محمدرسول رضایی‌ که درخواست آتش زدن پرچم امریکا را در تشییع جنازه‌اش داشت، خطاب به انان که راه را گم کردند، گفت: شرمتان باد از شهید محمدرسول رضایی ها که خونشان در این مسیر هدیه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه