اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان:

ضرورت روی کار آمدن دولت جوان حزب‌الهی/ معیشت پایدار در سایه امنیت و اقتدار دفاعی تأمین می‌شود

ضرورت روی کار آمدن دولت جوان حزب‌الهی/ معیشت پایدار در سایه امنیت و اقتدار دفاعی تأمین می‌شود
ائمه جمعه لرستان با اشاره به ضرورت روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی گفتند: معیشت پایدار در سایه امنیت پایدار و اقتدار دفاعی تأمین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: انسانی که تقوا را رعایت کند در بن‌بست زندگی نمی‌ماند زیرا همه امور به دست خداوند متعال است و درهای بسته را بر انسان باز می‌کند، جامعه پایبند به مقررات الهی موفق خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیرافلاک،,

وی با تبیین آیه ۷۴ سوره فرقان، افزود: تند‌خویی و محیط ناآرام برخی خانواده‌‌ها، شتاب‌زدگی در تصمیم‌گیری و فقر سه عامل مهم بروز خشونت و غصب در جامعه به شمار می‌رود، بایستی با آموزه‌های دینی و حذف کردن فاصله‌های طبقاتی از سرایت خشم در جامعه جلوگیری کرد.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه آمریکا منشأ شر و خشونت در عالم است، عنوان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که ترامپ جنایتکار، به زباله‌دان تاریخ پیوسته و ایران باصلابت ایستاده است و اخیراً نیز با رزمایش موشک‌ها و عملیات پهبادی نمایش اقتدار خود را به جهان مخابره کرد.

,

وی با اشاره به پیوستن ناو بندر مکران در رزمایش دریایی اقتدار به نیروی دریایی، تصریح کرد: این ناو، یک شهر کوچک است که می‌تواند سه ماه پشتیبانی شود و نشان‌دهنده قدرت و درخشش ایران در بعد نظامی و دریایی است، برخی شبهه «فقط معیشت» را در جامعه القا می‌کنند در حالی معیشت پایدار در سایه امنیت پایدار و اقتدار دفاعی بوده و این‌ها لازم است.

,

طهماسبی گفت: برخی به این فکر هستند که اقتصاد کشور را معطل آمریکا کنند، درحالی‌که آمریکا خود دچار مشکلات اقتصادی زیادی بوده و هم‌اکنون در آن مانده و از درون در حال فروپاشی است.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ایران تا انتقام شهید سلیمانی را نگیرد از پای نخواهد نشد، بیان کرد: دوقطبی، نژادپرستی، همه‌گیری کرونا، ضعف سیستم درمان، عدم ابرقدرتی، اقتدار ایران و… ازجمله چالش‌های پیش روی آمریکا است.

,

وی اشاره‌ای به اوضاع نا به سامان بازار سرمایه و بورس داشت و گفت: یکی از دلیل‌های این وضعیت بورس ناهماهنگی برخی دستگاه‌های کشور باهم است.

,

طهماسبی با اشاره به‌ضرورت روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی با تفکر روحیه «ما می‌توانیم»، بیان کرد: الآن در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، دشمنان خارجی و برخی فریب‌خوردگان داخلی به دنبال تحریف حقایق و سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند که نادیده گرفته شود.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اقدام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در ممنوع کردن استفاده از واکسن آمریکا و انگلیس، اظهار داشت: کشور آمریکا که خود روزانه شاهد افزایش آمار کرونا است و در برخی داروها کشور مارا تحریم کرده و مرتکب جنایت‌هایی شده است، انتظار می‌رود واکسن مناسبی را تحویل ما دهد.

,

وی با اشاره به اینکه بایستی تکریم خانواده‌های شهدا را وظیفه خود بدانیم، گفت: از تلاش‌های کادر درمان شهرستان در راستای مقابله مطلوب با کرونا قدردانی می‌کنیم، مسئولان بایستی درروند ساخت و تجهیز بیمارستان دوم کوهدشت سرعت بدهند زیرا یک بیمارستان دیگر جواب گوی شهرستان نیست.

,

طهماسبی با اشاره به اینکه مسئول جمهوری اسلامی بایستی ارزشی و اهل نماز جماعت باشد، بیان کرد: در انتخابات پیشرو بایستی با تحقیق انتخاب صحیحی را داشته باشند که مشکلات جامعه برطرف شود، با جهادی عمل کردن، اعتماد به سرمایه‌ها و پیشرفت خودمان آینده درخشانی در انتظار کشور است.

,

امنیت کشور مدیون خون مقدس شهداست

, امنیت کشور مدیون خون مقدس شهداست, امنیت کشور مدیون خون مقدس شهداست,

حجت‌الاسلام صمد حافظی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چگنی اظهار داشت: انسان بایستی همواره به یاد خداوند متعال باشد و در این راستا غفلت نکند زیرا این دنیا گذرا است، بایستی مراقبت داشته باشیم در مسیر خشنودی امام زمان (عج) که مایه برکات در جامعه است قدم برداریم.

,

وی ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم خانواده معظم شهدا، افزود: پرداختن به شخصیت بزرگ حضرت ام‌البنین (س) و فرزندش قمر بنی‌هاشم منبرهایی طولانی را می‌طلبد، امروز ارادت به حضرت عباس (ع) بسیار مثال‌زدنی است.

,

امام‌جمعه چگنی عنوان کرد: امنیت امروز کشور مدیون خون مقدس شهدا است، ما وام‌دار و مقروض شهدا و خانواده این عزیزانی هستیم که به خاطر کشور از آرامش خودشان گذشتند تا ما در آرامش باشیم.

,

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت «سردار غلامحسین افشردی» است، تصریح کرد: سردار رشید اسلام افشردی معروف به «حسن باقری» است، ایشان شخصیتی که همین یک عبارت مدغن مقام معظم رهبری در باب این شخصیت کافی است؛ «شخصیتی که رفت خبر بیاورد و خودش خبرساز شد» آقازاده به این‌چنین شخصیت‌هایی گفته می‌شود که برای کشور جان‌فشانی کردند.

,

رزمایش اخیر نمایش جلوه‌ای از اقتدار ایران به جهان بود

, رزمایش اخیر نمایش جلوه‌ای از اقتدار ایران به جهان بود, رزمایش اخیر نمایش جلوه‌ای از اقتدار ایران به جهان بود,

حجت‌الاسلام علی سپهوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ازنا اظهار داشت: برای زندگی دنیوی و اخروی انسان، آن چیزی که برای خداوند متعال معیار بوده و اهمیت دارد رعایت تقوا و پرهیزکاری است.

,

وی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، افزود: این روز به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، این بانوی بزرگوار که مادر حضرت ابوالفضل (ع) است تمام هستی‌اش را درراه خداوند متعال تقدیم نمود و فرزندان خود را خدمت‌گزار امام حسین (ع) و سربازان امامت و ولایت می‌دانست.

,

امام‌جمعه ازنا عنوان کرد: ام‌البنین (س) حق بزرگی بر گردن دنیای اسلام دارد، فرزند رشید ایشان این معصوم شریف حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مردانگی، شجاعت، ولایت مداری رکورد زده است چراکه بالاترین حد و رده تبعیت در وادی ولایت را به نمایش گذاشت.

,

وی تصریح کرد: این حرکت الهی، ایثارگری در نظام اسلامی و عقبه مبارکی داشته است، اساساً اگر آن عقبه مبارک نبود، این رشادت‌ها، شهادت‌ها به نتیجه لازم خود نمی‌رسید.

,

سپهوند گفت: اگر مادر شهیدی وقتی فرزندش از دنیا می‌رفت، بی‌تابی می‌کرد و یا اینکه همسر شهیدی بی‌تابی می‌نمود و نگرانی‌هایش را مطرح می‌کرد آیا این فرهنگ در جامعه نهادینه می‌شد که مادران دیگر باافتخار جوانان خود را به جبهه علیه کفر و نفاق بفرستد، ولایتمداری در وجود ذی‌قیمت این مادر شهدا و همسران شهدا است که این فرهنگ را حفظ کردند نه‌تنها آن راه را رد نکردند بلکه تائید نموده و مقاومت کردند.

,

امام‌جمعه ازنا خاطرنشان کرد: ما مدیون پایمردی، استقامت، ولایتمداری فرهنگ‌سازی، شجاعت و رشادت مادران و همسران شهدا هستیم و اگر روحیه و فرهنگ نبود امامین انقلاب تنها می‌ماندند، حلقه وثیق و متصل و بخشی که پازل این نظام مقتدر را ایجاد می‌کند مادران و همسران شهدا هستند.

,

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز پیروی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: ورود در ماه بهمن برای همه مردم و مسئولین فرصت مغتنمی است که تصویرسازی‌های قابل دفاع نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را داشته باشیم زیرا برخی می‌خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و دستاوردهای آن را دچار تحریف کنند.

,

سپهوند بیان کرد: مردم عزیز در انقلاب هر جا نیاز بود در رکاب امام و رهبری بوده و هزینه زیادی برای این مسیر دادند، بایستی امروز از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب دفاع کرد.

,

امام‌جمعه ازنا با اشاره به رزمایش نظامی اخیر در ایران، خاطرنشان کرد: این رزمایش عظیم که از یک‌سو رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج‌فارس بود و سویی دیگر رونمایی از ناو بندری بود که پنج بالگرد را به‌خوبی حمل می‌کند، نمایش اقتدار ایران به جهان بود.

,

وی گفت: در این شرایط زمانی انجام رزمایش نظامی به‌موقع نشان داد که در میدان عمل اگر بنا باشد جنگی صورت پذیرد دنیای استکبار زمین‌گیر می‌شود و آنان همیشه از حمله به ایران عزیز پشیمان خواهند شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه