اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کرد؛

اجرای بیانه گام دوم انقلاب در گرو تغییر کارگزاران/ توان موشکی قابل مذاکره نیست

اجرای بیانه گام دوم انقلاب در گرو تغییر کارگزاران/ توان موشکی قابل مذاکره نیست
آیت الله حسینی همدانی گفت: آمریکا رژیمی با خوی استکباری دارد و فرقی نمی‌ کند رئیس‌ جمهور آن چه کسی باشد، مسیر آنان یکی است با دو ادبیات.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات ام البنین (س)، گفت: این مادر باوفا فرزندانش را به پیشگاه حسین (ع) هدیه کرد و با استقامت در مسیر اهل بیت (ع) آسمانی شد و در بقیع آرام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی وفا و بصیرت ام البنین (س) را مثال زدنی دانست و افزود: سالروز شهادت ایشان به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شد تا جایگاه بانوان بصیر و ولایتمدار در توسعه آرمان های انقلاب اسلامی گرامی داشته شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه پیروی از ولایت توسط مادران و هسران شهدا موجب ناامیدی دشمنان می شود، اظهار داشت: در عرصه های حماسه آفرینی اعم از دفاع مقدس آنها نه تنها مانع جهاد همسران یا پسران خود نشدند بلکه آنها را همراهی کردند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تربیت انقلابی و سبک زندگی خانواده شهدا را لازمه پرورش نسل جدید دانست و در بخش دیگری تصریح کرد: برای تحقق بیانیه «گام دوم» باید کارگزاران نظام تغییر و دولتِ جوانِ حزب ‌الهی متصدی امور شود تا بستر لازم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی فراهم شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اگر نسل جوان وارد عرصه مدیریت کشور شوند حرکت عمومی کشور استمرار پیدا می کند، گفت: اولین جلسه راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان البرز هفته گذشته با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه استان برگزار شد اما باید فعالیت های تخصصی هم انجام شود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با شاره به اینکه دوران داعیه‌ داری لیبرال دمکراسی با افول آمریکا به پایان خود رسید و رئیس‌جمهور دیوانه صفت کشور نماد قدرت و تمدن و دمکراسی با افتضاح تمام رسماً فاتحه دمکراسی را خواند، افزود: البته رژیمی که خوی استکباری دارد فرقی نمی‌کند رئیس‌جمهور آن چه کسی باشد، مسیر آنان یکی است با دو ادبیات.
,
 
,
وی بایدن را موثر در جنایات آمریکا به جهان موثر دانست و اظهار داشت: ترامپ و بایدن با هم تفاوتی ندارند و خوی استکباری صادقانه نبوده و با فریبکاری همراه است و نباید منتظر صادقانه به میدان آمدن دشمن اسلام و انقلاب و حاکمیت و مردم بود.
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: بایدن معتقد است اگر ایران به توافق بازگردد ما هم به این توافق برمی‌گردیم، اما از این مسئله به‌ عنوان سکویی برای دستیابی به یک توافق طولانی ‌تر و قوی‌تر و رسیدگی به مسائل دیگر به‌ خصوص مسئله موشکی و فعالیت ‌های بی ‌ثبات کننده ایران استفاده خواهد کرد.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه توان دفاعی و موشکی و نقش مؤثر ایران در منطقه هرگز قابل ‌مذاکره نیست، گفت: جای تأسف دارد مسئولی بعد از این ‌همه خرابکاری، در مصاحبه به گونه ای از بی ‌اعتمادی به آمریکا می گوید و ادامه می دهد که آنچه رهبری از ما می ‌خواست سخت بود عمل کنیم.
,
 
,
وی با طرح این سوال که آیا نباید این ‌همه خسارت زده‌ شده به کشور را پیگیری حقوقی و قضائی کرد؟افزود: بایدن باید بند که راه تعامل با ایران دست برداشتن از خوی استکباری است و بازپرداخت اموال غصب شده و جبران حقوقی که تا امروز از بین برده ‌اند کمترین خواسته مسئولین نظام و ملت انقلابی ایران است.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه شعار همیشگی ما مرگ بر آمریکا است، به انتخابات شوراها اشاره کرد و اظهار داشت: بازار انتخابات کم کم گرم شده و معرکه دین داری و دین فروشی اغاز می شود  و عده ای که پایگاه های خود را از دست داده اند دوباره به دنبال ورود به شورای شهر هستند.
,
 
,
وی در خاتمه تصریح کرد: برخی از افراد پول خرج می کنند و تهمت می زنند و برای رفتن به شورای شهر خواب ها دیده اند اما مردم با بصیرت و تصمیم گیری درست می توانند خواب های آنها را پریشان کنند تا جوانان متدین، پاک دست و حزب الهی وارد عرصه های مدیریتی شوند.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه