اخبار داغ

احسان علیخانی خبر داد؛

«عصر جدید» بالاخره به آنتن بازمی‌گردد/ پخش از ۵ بهمن ماه

«عصر جدید» بالاخره به آنتن بازمی‌گردد/ پخش از ۵ بهمن ماه
مرحله نیمه نهایی مسابقه «عصر جدید» بدون تماشاگر ضبط شده است و از پنجم بهمن‌ماه پخش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان علیخانی در پست جدیدی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است از پخش و بازگشت دوباره «عصر جدید» به آنتن خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در این پست نوشت: «شش ماه کار خوابید. به امید بهتر شدن اوضاع کرونا بتونیم شرکت کننده هارو بیاریم از شهرستان برای ضبط، بالاخره اوضاع قدری بهتر شد که محدودیت سفرهای بین شهری برداشته شد و ما شروع کردیم، البته بدون تماشاگر که این خیلی انرژی مسابقه و همه مارو کم میکنه ولی نگران سلامتی تماشاگران عزیزمون بودیم ان‌شاالله اسفند بتونیم فینالُ با تماشاگر ضبط کنیم.»
,
 
,
مرحله مقدماتی و مرحله دوم «عصر جدید»، در نیمه ابتدایی امسال پخش شد و دو مرتبه پروژه به علت شرایط ویژه ایام کرونایی تعطیل شد و حالا مرحله نیمه‌نهایی این مسابقه استعدادیابی از پنجم بهمن ماه روی آنتن شبکه سه می‌رود.
,
 
,
۲۰ استعداد برتر ایران در قالب پنج قسمت، هر قسمت چهار شرکت‌کننده گروهی و انفرادی، با هم رقابت کرده‌اند و مخاطبان با رای به اجرای مورد نظر خود، فینالیست‌های فصل دوم را انتخاب می‌کنند.
,
 
,
«عصر جدید» در مرحله نیمه نهایی دوباره به آنتن شبکه سه بازمی‌گردد اما عوامل، روش تولید برنامه را بر اساس رعایت شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا تغییراتی دادند و تولید این برنامه نسبت به گذشته متفاوت‌تر، سخت‌تر و حتی پرهزینه‌تر شده است.
,
 
,
در ضبط سری جدید این مسابقه تلویزیونی اجرای هر گروه یا فرد شرکت‌کننده به طور مجزا در یک روز ضبط شده است تا تجمع گروه‌ها و عوامل این برنامه در روزهای ضبط به حداقل تعداد برسد.
,
 
,
داوری بر اساس ویدئوی تصویربرداری شده از اجرا در روزی دیگر، توسط هیئت داوران متشکل از امین حیایی، بشیرحسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رویا نونهالی صورت می‌گیرد.
,
 
,
هر شب در مرحله نیمه‌نهایی دو نفر انتخاب می‌شوند و تکلیف فینالیست در نهایت با انتخاب و رای مردم مشخص خواهد شود.
,
 
,
مرحله نیمه نهایی مسابقه «عصر جدید» بدون تماشاگر ضبط شده است و از پنج بهمن پخش می‌شود.
,
 
,
البته شنبه چهارم بهمن ماه گزیده و گلچینی از هیجان انگیزترین لحظات مراحل قبلی عصر جدید پخش خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه