اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| سپاهان صدرنشین ماند/ صعود فولاد سیرجان، شهداب و سایپا به پلی آف

لیگ برتر والیبال| سپاهان صدرنشین ماند/ صعود فولاد سیرجان، شهداب و سایپا به پلی آف
تیم‌های فولاد سیرجان، شهداب یزد و سایپا در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال جواز حضور در مرحله پلی‌آف را به دست آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (جمعه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد. تیم‌های سپاهان، شهرداری ارومیه و لبنیات هراز در پایان هفته بیست‌ودوم صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی شد و در پایان هفته بیست‌وسوم نیز صعود فولاد سیرجان، شهداب یزد و سایپا به مرحله پلی‌آف قطعی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران تیم‌های سپاهان و شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سه بر یک به سود نماینده اصفهان خاتمه یافت.

,

شاگردان رحمان محمدی‌راد در ست سوم این مسابقه 25 بر 21 مغلوب شهداب شدند اما در ست‌های اول،  دوم و چهارم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 16 موفق به شکست شهداب یزد شدند تا هفدهمین برد فصل خود را به دست آورند و با 50 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها باقی بمانند.

,

شهدابی‌ها نیز پنجمین ناکامی فصل خود را تجربه کردند و با 42 امتیاز در رتبه چهارم باقی ماندند تا دیدار شهرداری ورامین و فولاد سیرجان جایگاه نهایی این تیم را در پایان هفته بیست و سوم مشخص کند. در صورت برد نماینده سیرجان، شهداب به رتبه پنجم سقوط خواهد کرد.

,

علی اصغرمجرد بازیکن تیم سپاهان در دیدار با شهداب یزد با 17 پوئن، امتیازآورترین بازیکن بود و حمزه زرینی نیز برای تیم شهداب 8 امتیاز به دست آورد و بهترین بازیکن این تیم در این مسابقه شد.

,

مرتضی اکرمی، مجتبی بیداریان، محمدحسن خوشدل و بهرام سلیمانی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر این دیدار را که 129 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند. رحمان محمدی راد سرمربی تیم سپاهان در ست سوم و محمد ولی‌زاده بازیکن شهداب در ست چهارم این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

,

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال تماشاگر ویژه این دیدار در خانه والیبال تهران بود.

,

در دومین مسابقه هفته بیست و سوم لیگ برتر مردان که در سالن فدراسیون برگزار شد، تیم‌های سایپا و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان ناصر شهنازی سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا چهاردهمین برد خود را جشن بگیرند.

,

شهرداری گنبد در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 20 و 25 بر 22 مغلوب سایپا شد تا دوازدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کند و با 22 امتیاز در رتبه هشتم باقی ماند.

,

امین اسماعیل‌نژاد بازیکن شماره 10 سایپا با کسب 20 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و یونس قلیچ نیازی با 12 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم شهرداری گنبد بود.

,

مسعود ذوقی و محمدرضا کاویان داوران اول و دوم این مسابقه بودند که 84 دقیقه طول کشید. امین برق‌لشگری و محسن ترابی نیز به عنوان ناظران فنی و داوری، نظارت دیدار سایپا و گنبد را بر عهده داشتند.

,

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته در خانه والیبال، هورسان رامسر در روز میزبانی‌اش از شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر یک مقابل شاگردان پیمان اکبری گوی و میدان را واگذار کرد.

,

هورسان در این دیدار تنها در ست دوم موفق به پیروزی با امتیاز 25 بر 18 شد تا شاگردان پیمان اکبری با ثبت امتیازهای (23 بر 25)، (21 بر 25) و (17 بر 25) به سود خود در ست‌های اول، سوم و چهارم، هفدهمین پیروزی را در کارنامه ثبت کنند و جایگاه خود را در رده دوم تثبیت کنند.

,

شاگردان عارف باقرزاده به‌رغم این شکست فعلا جایگاه نهم خود را حفظ کرده‌اند. دو تیم پیش‌تر در هفته هشتم دور رفت به مصاف هم رفته بودند که شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر صفر موفق به شکست حریف شده بود.

,

میثم صالحی بازیکن تیم شهرداری ارومیه با کسب 26 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود. الکساندر دیگواولیویرا هم با کسب 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکن هورسان رامسر بود.

,

در این بازی که در مدت زمان 123 دقیقه برگزار شد، کیوان عابدزاده، محمد عشق‌دوست، اصغر درفش‌کاویان و مجید محسنی‌شوشتری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بازی را برعهده داشتند.

,

پوریا فیاضی بازیکن تیم شهرداری ارومیه در ست نخست این مسابقه از داور اول کارت زرد دریافت کرد.

,

در دیگر مسابقه همزمان که به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، تیم پیکان میهمان آذرباتری ارومیه بود که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود خودروسازان تمام شد.

,

شاگردان مرتضی عهدی در تیم پیکان با کسب امتیازهای (27 بر 29)، (15 بر 25) و (23 بر 25)، موفق به شکست حریف شدند تا با 7 برد و 20 امتیاز، در رده دهم باقی بمانند.

,

علیرضا شاه‌علی رامشه با کسب 25 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود. محمد بربست هم با کسب 14 پوئن، امتیازآورترین بازیکن آذرباتری ارومیه بود.

,

آذرباتری ارومیه با پذیرش نوزدهمین باخت در این فصل از لیگ برتر مردان، امیدش را برای صعود به پلی‌آف از دست داد.

,

رقابت دو تیم در مدت زمان یک ساعت و 43 دقیقه انجام شد و امید فولادی‌وندا و مهدی نویدی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند. احمد دامغانی‌نژاد و محمدحسین شفقی هم تیم نظارت فنی و داوری مسابقه را تشکیل دادند.

,

با توجه به اینکه تیم آذرباتری با پذیرش شکست برابر پیکان دیگر امیدی به صعود ندارد، در ادامه مسابقات مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال 99 هفت تیم برای کسب دو سهمیه باقی مانده تلاش خواهند کرد. تیم‌های راه‌یاب ملل کردستان، خاتم اردکان و شهرداری قزوین که به ترتیب دو، چهار و پنج برد در پرونده خود ثبت کردند، از شانس کمتری نسبت به تیم‌های دیگر برای صعود برخودار هستند.

,

در پنجمین مسابقه این هفته و در خانه والیبال، تیم‌های خاتم اردکان و راه‌یاب ملل کردستان به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده اردکان سه بر صفر راه‌یاب را شکست داد و پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

,

نماینده کردستان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 27 بر 25 و 25 بر 18 مغلوب اردکان یزد شدند تا نوزدهمین شکست خود را تجربه کنند. راه‌یاب به رغم پذیرش این شکست هنوز امید بسیار ناچیزی برای صعود به مرحله پلی آف دارد.

,

در این بازی که در مدت زمان یک ساعت و 51 دقیقه برگزار شد، احمد سرمست، داود نافعی، خلیل یگانه‌مجد و بهروز جعفری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بازی را برعهده داشتند.

,

محمدرضا آصفی بازیکن تیم راه‌یاب ملل کردستان در ست چهارم این مسابقه از داور اول کارت زرد دریافت کرد.

,

سعید آقاجانی بازیکن تیم خاتم اردکان با 15 پوئن، امتیازآورترین بازیکن مسابقه دو تیم خاتم و راه‌یاب بود و محمدآصفی نیز در تیم کردستان با 12 امتیاز، بهترین بازیکن شد.

,

در آخرین مسابقه هفته بیست وسوم لیگ برتر مردان نیز تیم فولاد سیرجان در سالن فدراسیون موفق به شکست سه بر صفر شهرداری ورامین شد تا با 15 برد و 45 امتیاز در رتبه چهارم قرار گیرد.

,

شهرداری ورامین با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 20 دهمین ناکامی فصل خود را تجربه کردند و در رتبه هفتم باقی ماندند.

,

صابر کاظمی بازیکن تیم فولاد سیرجان با کسب 17 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و در تیم شهرداری ورامین نیز محمد فلاح با 13 امتیاز، بهترین عملکرد را داشت.

,

رقابت دو تیم در مدت زمان یک ساعت و 47 دقیقه انجام شد و وحید پورکاشیان و محمد شاهمیری به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند. محمد ابراهیم‌زاده و مسعود یزدان‌پناه هم تیم نظارت فنی و داوری مسابقه را تشکیل دادند.

,

علیرضا بهبودی بازیکن شماره 13 فولاد سیرجان در ست دوم این مسابقه با کارت زرد داور اول مسابقه روبرو شد.

,

تیم‌های لبنیات هراز و شهرداری قزوین در هفته بیست و سوم لیگ برتر استراحت داشتند و نتایج کامل 6 دیدار این هفته به قرار زیر است:

,

*سپاهان 3 – شهداب یزد یک (25 بر 20، 25 بر 21، 21 بر 25 و 25 بر 16)

, *سپاهان 3 – شهداب یزد یک (25 بر 20، 25 بر 21، 21 بر 25 و 25 بر 16),

*شهرداری گنبد صفر – سایپا 3 (14 بر 25، 20 بر 25 و 22 بر 25)

, *شهرداری گنبد صفر – سایپا 3 (14 بر 25، 20 بر 25 و 22 بر 25),

*هورسان رامسر یک – شهرداری ارومیه 3 (23 بر 25، 25 بر 18، 21 بر 25 و 17 بر 25)

, *هورسان رامسر یک – شهرداری ارومیه 3 (23 بر 25، 25 بر 18، 21 بر 25 و 17 بر 25),

*آذرباتری ارومیه صفر – پیکان 3 (27 بر 29، 15 بر 25 و 23 بر 25)

, *آذرباتری ارومیه صفر – پیکان 3 (27 بر 29، 15 بر 25 و 23 بر 25),

*خاتم اردکان 3 – راه‌یاب ملل کردستان صفر (25 بر 23، 27 بر 25 و 25 بر 18)

, *خاتم اردکان 3 – راه‌یاب ملل کردستان صفر (25 بر 23، 27 بر 25 و 25 بر 18),

*شهرداری ورامین صفر – فولاد سیرجان 3 (22 بر 25، 20 بر 25 و 20 بر 25)

, *شهرداری ورامین صفر – فولاد سیرجان 3 (22 بر 25، 20 بر 25 و 20 بر 25),

 

,

هفته بیست و چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز یکشنبه پنجم بهمن‌ماه با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه