اخبار داغ

گزارش ویدیوئی؛

موفقیت اجرای طرح شهید سلیمانی در نهاوند

موفقیت اجرای طرح شهید سلیمانی در نهاوند
طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان نهاوند با موفقیت در حال اجرا است و نتایج قابل توجهی به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای کنترل و مقابله با بیماری کرونا با همکاری سپاه و بسیج و شبکه بهداشت و درمان صهرستان نهاوند همچنان تداوم دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این طرح از اول آذر ماه شروع شد و ۸۲۰ نفر از بسیجیان شهرستان در این طرح ثبت نام کردند و اموزش های لازم را توسط شبکه بهداشت و درمان دریافت کردند.

,

محله محور و خانواده محور بودن از ویژگی های این طرح است و در این طرح شهرستان به ۲۰ منطقه تبدیل شد.

,

بسیجیان در این طرح در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا به همراه مراقبین سلامت با حضور در محله ها و روستاهای شهرستان به بیمار یابی و انجام تست های سریع و مراقبت از افراد کرونایی اقدام می کنند.

,

توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و خانواده های درگیر با این بیماری از جمله دیگر اقدامات بسیجیان و گروه های جهادی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در نهاوند است.

,

قرنطینه، مراقبت و کنترل افراد مبتلا و گروه های حساس و شناسایی افراد مشکوک از دیگر اهداف این طرح بود که باعث کاهش ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا در شهرستان نهاوند شده است و اجرای این طرح همچنان تداوم دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه