اخبار داغ

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

تیم "راهیان کرمانشاه" فصل آینده در لیگ دسته یک حضور می‌یابد

تیم "راهیان کرمانشاه" فصل آینده در لیگ دسته یک حضور می‌یابد
جلال عزیزی گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان، در نهایت از سوی دیوان عالی کشور رأی نهایی مبنی بر حضور مجدد باشگاه راهیان کرمانشاه در لیگ دسته یک کشور صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولین به ویژه مدیر باشگاه راهیان از قوه قضاییه در نهایت از سوی دیوان عالی کشور رأی نهایی مبنی بر حضور مجدد باشگاه راهیان در لیگ دسته یک کشور صادر شد.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: این حکم به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده که عملیاتی و اجرایی شود اما از آنجا که در اواسط فصل قرار داریم تیم راهیان فصل آینده در لیگ دسته یک حضور خواهد یافت.

عزیزی تصریح کرد: در صورتی می توانیم فوتبالی پویا داشته باشیم و امیدوار به ادامه آن در استان باشیم که پشتوانه سازی انجام گیرد بر همین مبنا باید تیم راهیان رده های سنی نوجوانان و جوانان را فعال کند.

وی گفت: در این راستا باید استعدادهای خوب شناسایی شود و تحت حمایت باشگاه قرار گیرند و از همین بازیکن ها در باشگاه ها استفاده شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: اگر استعدادهای شناسایی شده در لیگ های برتر بازی کنند بخشی از هزینه‌های تیم تامین می شود.

وی عنوان کرد: از آنجا که باشگاه ها امکانات و زیرساخت‌های لازم را ندارند ما به عنوان نماینده دولت باید زیرساخت‌ها در اختیار آنها قرار دهیم در همین راستا یکی از دو ورزشگاه ۱۵ خرداد و آزادی را برای انجام تمرینات در اختیار باشگاه راهیان قرار می دهیم.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: همچنین باشگاه راهیان باید از طرف صاحبان صنایع و سرمایه و نیز مورد حمایت ویژه استاندار قرار گیرد که البته وی نسبت به ورزش دید مثبتی داشته و موضوع باشگاه راهیان را نیز پیگیری کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه