اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

۱۱ راه روستایی استان زنجان همچنان مسدود است

۱۱ راه روستایی استان زنجان همچنان مسدود است
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر راه ۱۱ روستا در استان زنجان همچنان مسدود است و راهداران مشغول بازگشایی این راه‌ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: یکصد و ۱۷ راه روستایی استان زنجان به دلیل بارش سنگین برف در استان زنجان، در چند روز گذشته مسدود بود که با کمک راهداران این راه‌ها بازگشایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه راهداران در حال بازگشایی راه‌های روستایی استان زنجان هستند، خاطرنشان کرد: تا بعدظهر امروز این راه‌ها بازگشایی می‌شود تا مشکلی در تردد به وجود نیاید.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: کولاک موجب می‌شود تا برخی راه‌های روستایی استان زنجان دو یا سه بار بازگشایی شوند، که این امر علت تاخیر در بازگشایی راه‌های روستایی محسوب می‌شود.
,
 
,
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌‌نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر بارش برف در استان زنجان قطع شده است و تردد در همه راه‌های این استان امکانپذیر است.
,
 
,
یوسفی با اشاره به حضور راهداران در ۳۱ راهدارخانه استان زنجان، گفت: از اواسط آذرماه امسال راهداران فعالیت‌های راهداری را در محورهای کوهستانی استان آغاز کرده و در حال حاضر همه راهدارخانه‌‌های استان تجهیز است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه