اخبار داغ

آب پاکی که مشاور راه بر دست مسئولان ریخت؛

احداث تونل در گردنه اسدآباد شدنی نیست

احداث تونل در گردنه اسدآباد شدنی نیست
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیر بنایی کشور حداث تونل در گردنه اسدآباد را نشدنی خواند و گفت: برای نصب نیوجرسی نیز باید مجوز کارخانه تولید در شهرستان و یا استان گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، اواخر هفته گذشته بود که مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیر بنایی کشور در سفری به اسدآباد از گردنه پر از حادثه و حدیث این شهر بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این بازدید که بدون دعوت از خبرنگاران بوده، خبری موثق در دست نیست اما به دلیل مهم بودن موضوع آنچه کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری منتشر کرده می پردازیم.

,

آنگونه که در این کانال منتسب به فرمانداری امده؛ این مشاور وزیر هم آب پاکی را برای احداث تونل در گردنه اسدآباد روی دست مسئولان ریخته و این امر را نشدنی خوانده.

,

وی در رابطه با بحث پروژه جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه و نصب نیوجرسی این محور هم گفته برای تولید نیوجرسی طرح فوق باید برای اخذ مجوز کارخانه تولید نیوجرسی در شهرستان یا استان همدان اقدام کنیم تا با این راهکار نیوجرسی مورد نیاز طرح گردنه در اسرع وقت تامین و نصب شود.

,

وی در خصوص راه های روستایی هم گفته منابع اعتبارات راه روستایی در قانون بودجه ملی حذف شده و هیچ بودجه‌ای وزارت راهداری برای این امر ندارد و اعتبار دراختیار استان هاست.

,

عصر همدان با توضیحات مشاور وزیر در کانال منتسب به فرمانداری پیداست که این بازدید هم فعلا نتیجه‌ خاصی نداشته و بیشتر تکرار مکررات صورت مسئله مشکلات گردنه بوده است ، البته اعتبارات برای راههای روستایی را در اختیار استان دانسته و برای نصب نیوجرسی هم احداث کارخانه پیشنهاد شده!

,

جالب است بدانید که مشاور وزیر هم بیشتر صورت مسئله را تکرار کرده، این در حالی است که بارها مسئولان از این پروژه های گردنه و وضعیت نابسامان آن بازدید کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه