اخبار داغ

مدیرکل انتقال خون لرستان:

تیم های سیار خونگیری به ۳ شهرستان لرستان اعزام شدند

تیم های سیار خونگیری به ۳ شهرستان لرستان اعزام شدند
حامدی گفت: تیم های سیار خونگیری به 3 شهرستان لرستان اعزام شدند و در این هفته نیز اعزام تیم ها به 2 شهرستان دیگر انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حامدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به اینکه پایگاه های خونگیری در برخی از شهرستان های استان وجود ندارد، تیم های سیار برای خونگیری با رعایت پروتکل های بهداشتی اعزام شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تاکنون تیم های سیار به شهرستان های دورود، الشتر و نورآباد اعزام شده و از اهداکنندگان خون، خونگیری شده است و طی هفته آتی نیز گروه های سیار به شهرستان های  پلدختر و کوهدشت اعزام می شوند تا اقدام به خونگیری نمایند.

,

مدیرکل انتقال خون لرستان تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و کاهش اهدای خون، خونگیری علاوه بر اینکه در پایگاه های خرم آباد، بروجرد و الیگودرز انجام می شود، تیم های سیار نیز به شهرستانها اعزام می شود که در همه موارد رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

,

حامدی با اشاره به اینکه طی ۱۰ ماه گذشته ۳۹ هزار و ۲۳۴ نفر اقدام به اهدای خون کردند گفت: از این تعداد ۲۹ هزار و ۳۱۲ نفر خون اهدا کردند که ۱۶ هزار و ۷۴۳ نفر اهداکنندگان مستمر بودند.

,

وی بیان کرد همچنین دو هزار و ۳۲۰ نفر از اهداکنندگان در استان خانم و ۲۶ هزار و ۹۹۲ نفر آقا بودند و از این تعداد خونگیری، ۳۶ هزار و ۷۳۵ واحد خون و فرآورده های آن در بین مراکز درمانی پخش و توزیع شده است.

,

مدیر کل انتقال خون لرستان خاطر نشان کرد: بیماران زیادی نیازمندان همیشگی خون هستند و با توجه به شرایط کرونا نباید این افراد فراموش شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه