اخبار داغ

افزایش بیش از ۳ برابری پروژه های کلاله/ دهه مبارک فجر بهترین فرصت جهت بازگویی دستاورد های انقلاب است

افزایش بیش از ۳ برابری پروژه های کلاله/ دهه مبارک فجر بهترین فرصت جهت بازگویی دستاورد های انقلاب است
فرماندار کلاله گفت: اعتبار طرح های دهه فجر شهرستان کلاله ۱۳۵ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان می باشد که نسبت به سال گذشته ۳ و نیم برابر افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، محمد ابراهیمی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت:در ایام الله دهه مبارک فجر، ۲۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
وی ادامه داد: اعتبار طرح های فوق ۱۳۵ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان می باشد که نسبت به سال گذشته ۳/۵ برابر افزایش یافته است.
,
 
,
فرماندار کلاله در ادامه اهم پروژه های عمرانی قابل کلنگ زنی در شهرستان را آغاز عملیات اجرایی نوسازی و بهسازی ۳۵۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و احداث سه فقره BTS فاز ۸ همراه اول در سه روستای کلاله با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان عنوان کرد.
,
 
,
ابراهیمی در ادامه ضمن تاکید بر فضاسازی محیطی و اجرای برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام؛ گفت: در اولین جمعه دهه مبارک فجر، میزخدمت را با حضور مدیران شهرستان در مصلی کلاله برپا خواهیم کرد.
,
 
,
دهه مبارک فجر بهترین فرصت جهت بازگویی دستاورد های انقلاب اسلامی است
, دهه مبارک فجر بهترین فرصت جهت بازگویی دستاورد های انقلاب اسلامی است,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه شهرستان کلاله هم در این جلسه، گفت: ایام الله دهه مبارک فجر را باید قدر بدانیم و دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنیم.
,
 
,
امام جمعه کلاله اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر اساس دین مداری و دین محوری بوجود آمده و ماهیت آن مردم سالاری و ولایت مداری می باشد که باید برای مردم گفته شود.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین قاسمی خاطر نشان کرد: همه ما باید جهت حفظ محتوای یوم الله ها تلاش نماییم و با گرامیداشت این ایام مانع اجرای اهداف دشمنان نظام شویم.
,
 
,
امام جمعه کلاله در ادامه بیاناتش نماز جمعه را نیز یکی از دستاوردهای این انقلاب عنوان کرد و بر حضور پر رنگ مدیران در نماز جمعه و برپایی میز خدمت تاکید کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه