اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

متاسفانه برخی بوم گردی‌ها ارزش‌های اسلامی را رعایت نمی‌کنند

متاسفانه برخی بوم گردی‌ها ارزش‌های اسلامی را رعایت نمی‌کنند
آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: متاسفانه برخی بوم گردی ها ارزش های اسلامی را رعایت نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمد رضا ناصری پیش از ظهر امروز در دیدار علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با وی با اشاره به اینکه یزد به دارالعباده، دارالعلم و حسینیه ایران معروف است، گفت: مسافرینی که به یزد وارد می شوند ملاحظات این شرایط یزد را دارند و بخش گردشگری باید بیش از مجموعه های دیگر مراعات جنبه های اخلاقی، مذهبی، دینی و محیط را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه گردشگران خارجی این مسائل را بیشتر مراعات می کنند تا گردشگران داخلی، اضافه کرد: متاسفانه بوم گردی ها نسبت به رعایت برخی از جنبه ها کوتاهی می کنند و گردشگران داخلی در این خصوص توجهی ندارند.

,

وی با بیان اینکه راهنمایان گردشگری اطلاعات کافی از برخی اماکن را ندارند، افزود: این راهنمایان اسمی از اماکن شنیده اند اما اطلاعات کافی از آن را ندارند.

,

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: نیاز است که کارکنان هتل ها از شئون اسلامی برخوردار، دارای اخلاق و رفتار مناسب و حجاب و عفاف اسلامی باشند.

,

ناصری یزدی بازاریابی را اصلی ترین مشکل در مسئله صنایع دستی و عدم رونق آن دانست و اضافه کرد: افراد بسیاری هستند که در بحث صنایع دستی ورود می کنند اما چون بازار مناسبی برای فروش اجناس خود ندارند از ادامه راه دلسرد می شوند.

,

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: وزارت میراث فرهنگی می تواند با راه اندازی مجموعه ای در استان ها به گونه ای عمل کند که بحث بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی حل شود که البته در این خصوص باید به سود یا ضرر فعالان در این بخش نیز دقت کرد تا آنها متضرر نشوند

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه