اخبار داغ

رئیس دادگستری شهرستان سرپل ذهاب:

رسانه هراسی باید جای خود را به آگاهی بخشی و افزایش قدرت تحلیل بدهد

رسانه هراسی باید جای خود را به آگاهی بخشی و افزایش قدرت تحلیل بدهد
سعید حیدری گفت: در این جنگ شناختی و نرم دشمن، رسانه هراسی باید جای خود را به آگاهی بخشی، افزایش قدرت درک و تحلیل و استفاده از ظرفیت های مثبت این حوزه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، دوره بصائر ویژه فرماندهان گردان و گروهان در تالار مراسمات کوی سازمانی ابوذر با سخنرانی رئیس دادگستری شهرستان سرپلذهاب برگزار شد.

سعید حیدری در  این مراسم گفت: موضوعات سواد رسانه و تهدیدات فضای مجازی راهبردهای آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران و تحولات منطقه‌ غرب آسیا محوریت های مهمی است که باید به آن توجه کرد.

رئیس دادگستری شهرستان سرپلذهاب با بیان اینکه، جامعه در عصر تکنولوژی با بمباران اطلاعات و پیام های رسانه ای از منابع متعدد، ناشناخته و غیرمسئول مواجه است، افزود: سواد رسانه ای همچون سپری در مقابل این هجمه و انبوه پیام ها در دنیای واقعی و مجازی عمل کرده و قدرت درک و تحلیل پیام ها را به افراد می بخشد.

وی در پایان گفت: با وجود استفاده و نیاز مردم به اینترنت و فضای مجازی و لزوم ارتقاء سطح آگاهی ها و سواد رسانه‌ای جامعه متناسب با رشد، تعدد و کثرت رسانه ها و پیچیدگی تاکتیک های تولید و انتشار پیام ها باید افزایش پیدا کند.

حیدری گفت: در این جنگ شناختی و نرم دشمن، رسانه هراسی باید جای خود را به آگاهی بخشی، افزایش قدرت درک و تحلیل و استفاده از ظرفیت های مثبت این حوزه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه