اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر:

بسیج هنرمندان معادلات جنگ نرم دشمن را بر هم زده است

بسیج هنرمندان معادلات جنگ نرم دشمن را بر هم زده است
سرهنگ کریمی فرد گفت: بسیج هنرمندان با استفاده از ظرفیت خوب بسیجیان توانسته معادلات جنگ نرم را بر هم بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ منصور کریمی فرد ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج هنرمندان پلدختر بابیان اینکه فعالیت مؤثر بسیج در عرصه فرهنگی و هنری یک ضرورت است، اظهار داشت: در برهه‌ای خاص دشمن در کنار جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی را نیز به راه انداخت و در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای اقدام به انحراف جوانان نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بسیج هنرمندان با استفاده از ظرفیت خوب بسیجیان توانسته معادلات جنگ نرم را بر هم بزند و در این راستا، ابزار فرهنگی از قبیل شعر، تئاتر و نویسندگی فرصت خوبی را برای بیان دستاوردهای انقلاب فراهم کرده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر عنوان کرد: در بازسازی عملیات والفجر ۹ به عینه دیدیم بسیج ظرفیت خوبی در حوزه هنری دارد، بایستی مشابه این کارها را نیز در زمینه‌های دیگر فرهنگی انجام دهیم.

,

غلامرضا محمودی مسئول سابق بسیج هنرمندان پلدختر در این مراسم اظهار داشت: سابقه تشکیل بسیج هنرمندان به سال ۸۷ برمی‌گردد که در این مدت برنامه‌های خوبی نیز انجام گرفت.

,

وی افزود: در این مدت دوره‌های تخصصی عقیدتی و فرهنگی مطلوبی را طی کردیم که بعد معنوی این دوره‌ها نیز بسیار مؤثر بود.

,

به گزارش سفیرافلاک، در این مراسم محمد فرجی آزاد به‌عنوان عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان پلدختر معرفی و از زحمات ۱۳ ساله غلامرضا محمودی مسئول سابق بسیج هنرمندان این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه