اخبار داغ

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مطرح کرد؛

راه‌اندازی اولین دستگاه اکسیژن‌ مایع بیمارستانی در یاسوج

راه‌اندازی اولین دستگاه اکسیژن‌ مایع بیمارستانی در یاسوج
مهرداد باقری از نصب و راه اندازی اولین دستگاه مخزن اکسیژن مایع بیمارستانی با ظرفیت 6 تن در این بیمارستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مهرداد باقری در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بحران کرونا و افزایش بی سابقه مصرف اکسیژن در بخشهای بستری بیمارستان دستگاه  مخزن  اکسیژن 6تنی  بیمارستان شهید بهشتی یاسوج  راه اندازی ودر مدار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج  گفت با توجه به حجم کم و ﻇﺮﻓﯿﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺍﮐﺴﯿﮋﻥ‌ﺳﺎﺯ پیشین و تامین تنها ۵۰ درصد از حجم اکسیژن مورد نیاز بخشهای مختلف این بیمارستان با  پیگیری مدیریت بیمارستان وهمکاری رئیس دانشگاه و معاونت پشتیبانی دانشگاه  این دستگاه نصب  و راه اندازی شد.

,


وی افزود:  این دستگاه اهدایی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان بود که به بیمارستان شهید بهشتی اختصاص پیدا کرد

,
,


دکتر باقریا ی اظهار کرد: دستگاه اکسیژن ساز جدید دارای ﻇﺮﻓﯿتی حدود۶۰۰0 ﻟﯿﺘﺮی  با  ﺧﻠﻮﺹ ۹۸ درصدی و ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ است.

,
,


رئیس بیمارستان شهید بهشتی  تصریح کرد: با نصب این  دستگاه مشکل کمبود اکسیژن  مایع مرتفع و جای هیچگونه نگرانی برای بیماران وجود ندارد.

,
,


وی خاطر نشان کرد : این مخازن نه تنها در شرایط کنونی، بلکه در شرایط عادی بخصوص برای بخش های ویژه بسیار مهم و کاربردی خواهند بود.

,
,


دکتر باقری با بیان اینکه این مخزن اکسیژن که با قطعی برق هم به فعالیت خود ادامه می دهد، برای بیماران بستری در بخش های ویژه بیمارستان و بیماران کرونایی، کاربرد بسیار مهمی دارد.
مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی یاسوج با قدمتی بیش از ۴۰ سال قدیمی ترین مرکز درمانی بیماران تصادفی در کهگیلویه و بویراحمد است.

,
,
,


 رئیس بیمارستان شهید بهشتی در پایان از واحد خدمات حراست و تاسیسات بیمارستان بجهت سرعت عمل در راه اندازی دستگاه مخزن اکسژن مایع تشکرد کرد و از همه شهروندان خواست استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل را  فراموش نکنند  و  حتی الامکان از رفت و آمد‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه