اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| تلاش میان‌جدولی‌ها برای کسب دو سهمیه باقی‌مانده پلی‌آف/ اسامی داوران و ناظران هفته بیست‌وچهارم اعلام شد

لیگ برتر والیبال| تلاش میان‌جدولی‌ها برای کسب دو سهمیه باقی‌مانده پلی‌آف/ اسامی داوران و ناظران هفته بیست‌وچهارم اعلام شد
هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال، فردا با شش دیدار پیگیری خواهد شد؛ آن هم در شرایطی که تیم‌های میان‌جدولی تلاش خواهند کرد تا هرچه زودتر به یکی از دو سهمیه باقی مانده مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها دست یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وچهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (یکشنبه) با 6 دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.
تاکنون تیم‌های سپاهان، شهرداری ارومیه، لبنیات هراز، فولاد سیرجان، شهداب یزد و سایپا که در رتبه‌های اول تا ششم جدول قرار دارند، صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فردا برگزار خواهد و تیم‌های میان جدولی همچون شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، هورسان رامسر و پیکان و البته تیم‌های تقریبا قعر جدولی همچون خاتم اردکان، شهرداری قزوین و حتی راه‌یاب ملل کردستان تمام هم و غم‌شان، تصاحب یکی از دو سهمیه باقی مانده پلی‌آف است. البته در این بین فعلا روی کاغذ تیم شهرداری ورامین بیش‌ترین و راه‌یاب ملل کردستان کم‌ترین شانس را خواهند داشت.

,

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وچهارم، تیم سپاهان در سالن فدراسیون به مصاف پیکان خواهد رفت. رقابتی که در آن سپاهان برای تثبیت صدرنشینی تلاش می‌کند و پیکان هم به دنبال پیروزی و گرفتن جواز حضور در پلی‌آف است. شاگردان رحمان محمدی‌راد در صورت پیروزی، می‌توانند در غیاب شهرداری ارومیه، حاشیه امنی در صدر جدول برای خود ایجاد کنند. شاگردان مرتضی عهدی در تیم پیکان اما در صورت کسب ششمین پیروزی در این دیدار و تغییر جایگاه خود در جدول، امیدی بیش‌تری به صعود خواهند داشت. به‌خصوص این که در هفته دهم دور رفت، پیکان با نتیجه 3 بر صفر مقابل حریف باخته بود.

,

دیدار لبنیات هراز و شهرداری گنبد هم از جمله بازی‌های حساس این هفته خواهد بود؛ هرچند که شاگردان بهروز عطایی به عنوان تیم سوم جدول، صعود خود را به پلی‌آف قطعی کرده‌اند، اما این هفته فرصت خوبی دارند تا از غیبت شهرداری ارومیه بهترین استفاده را ببرند و با کسب هفدهمین پیروزی، به رتبه دوم صعود کنند. البته آن‌ها برای رسیدن به این هدف باید از سد شهرداری گنبدی بگذرند که با 7 برد و 22 امتیاز، در رده هشتم جدول است و در زمره مدعیان میان جدولی برای صعود به پلی‌آف محسوب می‌شود. دو تیم در هفته دهم دور رفت، به مصاف هم رفته بودند که آملی‌ها با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند.

,

تقابل فولاد سیرجان با راه‌یاب ملل کردستان در هفته بیست‌وچهارم، از این جهت برای دو تیم اهمیت دارد که شاگردان محمدرضا تندروان می‌توانند با کسب شانزدهمین برد در کارنامه، جایگاه خود را در رده چهارم جدول ارتقا دهند. در طرف مقابل اما راه‌یاب ملل کردستان تنها این هفته فرصت دارد تا با رسیدن به یک برد به موقع، امیدها را در تیمش برای صعود به پلی‌آف زنده کند. شاگردان آرش صادقیانی در صورت شکست در این بازی، از کسب سهمیه پلی‌آف محروم خواهند شد. دو تیم پیش‌تر در هفته اول دور رفت با هم دیدار داشتند که با نتیجه 3 بر صفر به سود سیرجان تمام شده بود.
این هفته دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا استراحت دارند.

,
,

برنامه کامل هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:

ساعت 11، خانه والیبال
شهداب یزد – آذرباتری ارومیه
داور اول: اصغر میرزایی، داور دوم: مسعود ذوقی، ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده و ناظر داوری: علی یاوری

ساعت 11، سالن فدراسیون
شهرداری قزوین – هورسان رامسر
داور اول: محمدرضا درفش کاویان، داور دوم: اسماعیل رزقی، ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد و ناظر داوری: بهرام سلیمانی

ساعت 14، خانه والیبال
راه‌یاب ملل کردستان – فولاد سیرجان
داور اول: محمد آقایی، داور دوم: قادر صادقی، ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد و ناظر داوری: مسعود یزدان‌پناه

ساعت 14، سالن فدراسیون
شهرداری ورامین – خاتم اردکان
داور اول: امید فولادی‌وندا، داور دوم: کیوان عابدزاده، ناظر فنی: نادر انصاری و ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی

ساعت 17، خانه والیبال
لبنیات هراز – شهرداری گنبد
داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: میثم پارسه، ناظر فنی: یونس حسن‌زاده و ناظر داوری: اسماعیل صباغ

ساعت 17، سالن فدراسیون
پیکان – سپاهان
داور اول: داود نافعی، داور دوم: حامد آقابراری، ناظر فنی: محمدحسن ‌خوشدل و ناظر داوری: امیر صداقت
انتهای پیام/

 

,
,
,
, شهداب یزد – آذرباتری ارومیه,
,
,
,
, شهرداری قزوین – هورسان رامسر,
,
,
,
, راه‌یاب ملل کردستان – فولاد سیرجان,
,
,
,
, شهرداری ورامین – خاتم اردکان,
,
,
,
, لبنیات هراز – شهرداری گنبد,
,
,
,
, پیکان – سپاهان,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه