اخبار داغ

صادقی:

تیم هایی مثل سایپا مقابل بزرگان مظلوم هستند/30 دقیقه سخت مقابل استقلال داشتیم

تیم هایی مثل سایپا مقابل بزرگان مظلوم هستند/30 دقیقه سخت مقابل استقلال داشتیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:همیشه همه جا رسانه ها به تیم‌های پرطرفدار بیشتر توجه می‌کنند اما به باشگاه‌هایی مثل سایپا که سازندگی می‌کنند باید بیشتر توجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم صادقی پس از پیروزی یک بر صفر سایپا مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: با تیم خوب استقلال بازی داشتیم. این تیم 9 هفته باخت نداشت. کادرفنی با سابقه و نفرات خوب و بزرگ و کاملی دارند. بازی خوبی بود. در نیمه اول بازی را کاملا کنترل کردیم.  دو سه موقعیت خیلی خوب در ضد حمله داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. بعد از گل به ما فشار زیادی آوردند. طبیعی بود اما بچه های ما با تمام وجود تلاش کردند. در این لیگ فکر می‌کنم در این لیگ به غیر از دو بازی بقیه بازی‌ها خیلی خوب بودیم و می توانستیم در سه بازی برنده باشیم. روز به روز تیم ما بهتر می شود. امروز هم از بازیکنان جوان استفاده کردیم. وظیفه ما همین است. فلسفه ما این است که بازیکن برای فوتبال ایران بسازیم.
,
 
,
صادقی تصریح کرد: تیم ما تماشاچی و منابع مالی زیادی ندارد. ترجیح می دهیم بازیکن پایه وارد تیم بزرگسالان وارد کنیم. شیب جوانگرایی ما در سال گذشته تند بود. بازیکن جوان در زمین زیاد داشتیم. امسال مناسب تر کار می کنیم و بازیکنان با تجربه‌مان کمک می‌کنند. بازی به بازی می‌توانیم هم فوتبال بهتری بازی کنیم هم نتیجه خوب بگیریم.
,
 
,
وی افزود: باز هم تبعیض در مورد سایپا شد. همیشه همه جا رسانه ها به تیم‌های پرطرفدار بیشتر توجه می‌کنند. به باشگاه‌هایی مثل سایپا که سازندگی می‌کنند باید بیشتر توجه شود.
,
 
,
به گزارش فارس، سرمربی سایپا در نشست خبری پس از بازی عنوان کرد: نیمه اول بازی را خوب کنترل کردیم. موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کردیم و موقعیتی هم به آن ها ندادیم. می توانستیم در همان نیمه اول به گل برسیم اما متاسفانه نشد. با صحبت هایی که بین دو نیمه انجام دادیم توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم. بعد از  آن طبیعی بود تیم ما عقب نشینی کند. دوست نداشتیم این اتفاق بیفتد اما تیم ما جوان است و استقلال به ما فشار آورد.
,
 
,
وی تصریح کرد: تعویض‌های آن‌ها هجومی بود و تقریبا 30دقیقه سخت داشتیم. بچه‌های ما با تمام وجود بازی کردند و این برای ما خیلی مهم است. در این هفته‌ها فقط در دو سه بازی آن‌هم سی-چهل دقیقه در هر بازی بد بازی کردیم. الان حداقل باید 5-6 برد داشته باشیم. در مجموع از روند فنی تیم راضی هستیم اما از نظر نتیجه نه، می توانستیم نتایج بهتری بگیریم.
,
 
,
صادقی افزود: جوان‌های ما باید قدر این فرصت‌ها را بدانند. امروز چند جوان را برای اولین بار در لیگ بازی کردند. با تجربه‌ها به خوبی جور جوانان را می کشند و آن‌ها را هم در داخل زمین و هم بیرون زمین آن‌ها را راهنمایی می کنند. امیدوارم هم فوتبال خوبی بازی کنیم و هم نتایج بهتری بگیریم. امیدواریم که شرایطمان روز به روز بهتر باشد.
,
 
,
سرمربی تیم سایپا در مورد داوری مسابقه مقابل استقلال عنوان کرد: داوری این بازی خوب بود اما این رسم شده با هر برخوردی نیمکت تیم‌ها 5-6 نفر اعتراض می کنند. بازی قبلی ما، ذوب‌آهن از داوری ضرر کرده امسال ولی هفته قبل آنقدر اعتراض کردند که داور در دقیقه88 به اشتباه یک پنالتی گرفت و نزدیک بود بازی را از دست بدهیم. بازی یک بر صفر ما یک-یک شد ولی خدا کمک کرد و به همت بچه‌ها دقیقه 92-93 گل زدیم.
,
 
,
وی افزود: این درست نیست. توپ به صورت بازیکن می خورد، هر خطایی می شود 5-6 نفر اعتراض می کنند. داوران باید با این حتما برخورد کنند. وقتی 6 بار اعتراض می کنند بالاخره داور تحت تاثیر قرار می گیرد و اشتباه می کند. داوری امروز واقعا شجاعت داشت. هیچ مشکلی نداشت.  اما در کل این در فوتبال ما رسم می‌شود که نیمکت‌ها 5-6 نفر را می گذارند تا اعتراض کنند و داور تحت تاثیر قرار بگیرد. داوران چهارم باید در اعتراض اول برخورد کنند که این اتفاقات نیفتد. همیشه تیم‌هایی مثل ما که طرفدار زیادی ندارند جلوی تیم‌های بزرگ مظلوم واقع می شوند.
,
 
,
صادقی با اشاره به اشتباهات داوری علیه سایپا گفت: در همین لیگ اشتباهات داوری بر علیه ما بوده اما به آن مختصر پرداختیم. بعضی باشگاه‌ها بیانیه می دهند. مربی و مدیرعامل صحبت می کنند. آنقدر صحبت می کنند که تیم داوری در هفته بعد تحت تاثیر قرار می گیرد. امیدوارم داوری ما  روز به روز پیشرفت کند. از ته قلب می گویم به سلامت داوران ایمان و اعتقاد دارم اما باید اشتباهات کمتری داشته باشند. زحمات یک مربی با اشتباهات ممکن است از بین برود.
,
 
,
سرمربی سایپا در مورد اینکه قبل از بازی برخی از دوستانش با اعتماد به نفس از بردن استقلال صحبت کرده بودند، اظهار داشت: این وظیفه ما است. هر طوری مربی صحبت کند بازیکنان تحت تاثیر قرار می گیرند. هیچ اشکالی ندارد انسان آرزوهای بزرگ داشته باشد و قبل از بازی بگوید ما تمام تلاشمان را می کنیم. قبل از بازی نگفتیم می‌بریم. گفتیم دنبال عملکرد خوب هستیم.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: اگر عملکردتان خوب باشد قطعا به نتیجه می رسید. حالا شاید چند بازی را هم از دست بدهید. تلاش می‌کنی هم در دفاع و هم در حمله عملکرد خوبی داشته باشیم و به این صورت قطعا نتیجه هم می گیریم. تیمی که به معنای واقعی تیم باشد و همه با تمام وجود بخواهند تیمشان برنده باشد قطعا خدا هم کمکشان می کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه